Toon posts:

Wel erg heet?¿

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net een AMD XP 2000+ systeem 2ehands gekocht. Maar bij een spel bereikt ie de 70 Graden en de game begint rare dingen te vertonen en loopt soms vast.

Ik heb een Gigabyte GA-7vkmp mobo. Op de cpu zit een spire fan en ik heb nog een casefan. In het bios kan ik alleen de hostclock veranderen, de voltages kan ik wel zien maar niet veranderen (Vcore 1,71 V)

Heb ik een overclocked systeem gekocht? Hoe kan ik dat zien?

Graag hulp

Verdere specs:
256 DDR SD
Kyro II 64 Mb met fan
40 Gb 7200 RPM

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 14:46 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zeg hey, je vorige topic is ook al gesloten om de reden dat je niet echt de search gebruikt, en je topictitel niet echt denderend zijn... wees verstandig en gebruik voortaan de search, daar staat plenty in.

Hier staat tekst

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Kijk eerst echt even of je fan draait en niet geblokkeerd is klinkt als zo'n probleem ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
wizzard schreef op 11 July 2003 @ 14:47:
Kijk eerst echt even of je fan draait en niet geblokkeerd is klinkt als zo'n probleem ?
wizzard telt af ????

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Wat is de temperatuur in je kast?

Als je die omlaag kunt krijgen (door een extra casefan bijvoorbeeld), dan gaat je CPU temp ook meteen omlaag...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een beetje gesearched (ook gegoogled). Maar ik vind niet zo veel, de cpu wordt 70 Graden en meer. De system temperature is rond de 55-60.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Dit kan je makkelijk via de search vinden

http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Je vorige topic werd gesloten, dus de kans dat dat nu weer gebeurt is wel groot.

Verwijderd

...Ik heb het vaker gezien. De XP 2000+ is zoieso een heethoofd, vooral met een niet zo goede koeling. Kijk ook effe naar de tips in het andere topic, en anders een sterkere processorkoeling (met eventueel casefan)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens naar de sluitmessage van Abbadon in je vorige topic in PMG, dan weet je waarom deze ook dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.