Mijn server draait nu (eindelijk) sinds 2 dagen. Op deze server heb ik het programma "OpenWebMail v1.81" (volgens mij een opvolger van NeoMail) geinstalleerd om webmail aan te kunnen bieden. Nu heeft dit 1 probleempje (uiteraard
).
Als je het de eerste keer opstart moet je je instellingen opgeven, waaronder een "from" adres. Hier blijft hij hardnekkig "zwemplezier@www.zwemplezier.nl" plaatsen, een wwwtje te veel naar mijn idee
Ik had dit probleem ook met gewone POP mail, maar dit werkt nu allemaal wel goed, alleen OpenWebmail werkt nog niet. Dit from adres kan je ook alleen maar selecteren en niet zelf invullen.
Ligt dit aan mijn server of aan OpenWebMail... en wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt!
Als je het de eerste keer opstart moet je je instellingen opgeven, waaronder een "from" adres. Hier blijft hij hardnekkig "zwemplezier@www.zwemplezier.nl" plaatsen, een wwwtje te veel naar mijn idee
Ik had dit probleem ook met gewone POP mail, maar dit werkt nu allemaal wel goed, alleen OpenWebmail werkt nog niet. Dit from adres kan je ook alleen maar selecteren en niet zelf invullen.
Ligt dit aan mijn server of aan OpenWebMail... en wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt!