Toon posts:

OpenWebmail met een WWW te veel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn server draait nu (eindelijk) sinds 2 dagen. Op deze server heb ik het programma "OpenWebMail v1.81" (volgens mij een opvolger van NeoMail) geinstalleerd om webmail aan te kunnen bieden. Nu heeft dit 1 probleempje (uiteraard :)).

Als je het de eerste keer opstart moet je je instellingen opgeven, waaronder een "from" adres. Hier blijft hij hardnekkig "zwemplezier@www.zwemplezier.nl" plaatsen, een wwwtje te veel naar mijn idee :)

Ik had dit probleem ook met gewone POP mail, maar dit werkt nu allemaal wel goed, alleen OpenWebmail werkt nog niet. Dit from adres kan je ook alleen maar selecteren en niet zelf invullen.

Ligt dit aan mijn server of aan OpenWebMail... en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, in de settings als domain gewoon zwemplezier.nl invullen ipv www.zwemplezier.nl :?.

🌞🍃

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat dus niet, je moet het adres selecteren uit een lijst die OpenWebMail zelf voor je maakt... en daar staat dus alleen het e-mail adres met @www.zwemplezier.nl in...
Als ik het zelf kon invullen had ik dat uiteraard al lang gedaan :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Draai je ook zelf de DNS voor het domein of niet?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:14

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 15:15:
Dat gaat dus niet, je moet het adres selecteren uit een lijst die OpenWebMail zelf voor je maakt... en daar staat dus alleen het e-mail adres met @www.zwemplezier.nl in...
Als ik het zelf kon invullen had ik dat uiteraard al lang gedaan :)
Is er niet een andere plek waar je die settings kunt ingeven? In Mdaemon bv. geef je los op wat het domein is (zwemplezier.nl dus voor jou). Als openwebmail er www. voorzet, moet ie _ergens_ te horen hebben gekregen dat het domein www.zwemplezier.nl is, dat verzint ie niet zomaar ;)

Exact expert nodig?

Pagina: 1