[JS] Aanspreken van elements in modeless dialog

Pagina: 1
Acties:

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Ik heb een modelessdialog, met daarin wat linkjes e.d. Die linkjes, doen dmv van erop te klikken bepaalde divs laten verschijnen/verdwijnen. Werkt prima in een losse pagina. Maar, als ik de pagina in een modelessdialog plaats, dan werkt het (logischerwijs) niet. Is er een manier om het javascript om te schrijven zodat ie in de modelessdialog die dingen verandert, of werkt dat niet? Nu opent ie namelijk een nieuwe pagina.

(Ik gebruik liever modelessdialog, dus kom aub niet meteen aan met window.open)

Als jullie source willen zien, zeg het dan even, maar het lijkt me in dit geval niet zo belangrijk.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

De pagina in een frameset zetten en de frameset in de modaldialog openen.

In de "hoofdpagina" van het modaldialog worden geen events etc. uitgevoerd.

twitter.com/curly_sanders

• Grijze Vos
dat is wel een heel ranzige manier. Mja, ik heb nog evne doorgeprutst, en het toen opgegeven. Toch maar een window.open gebruikt. Werkt bijna hetzelfde, maar mist toch net dat ene. Jammer maar helaas.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Wat is r ranzig aan :?

Ik gebruik t heel veel, andere manier is r niet.

Als je echt een modaldialog wilt en liever niet een window.open is this the way to go :)

twitter.com/curly_sanders

• Grijze Vos
even een frameset bouwen om een javascript omheen te bouwen. Vind ik een ranzige oplossing, voor een verder frameless pagina.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Aangezien je er in de modalDialog niks van ziet of merkt en het wel een hele berg mogelijkheden 'unlocked' in de modalDialog vind ik het eerder een slimme workaround. Druk maken over het framepje hoef je in ieder geval niet.

Tis in ieder geval een stuk minder 'ranzig' dan een gewoon venster gebruiken waar je eigenlijk een modal venster had moeten gebruiken.
Pagina: 1