[XSL] Het plaatsen van Explorer Tags

Pagina: 1
Acties:

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Topicstarter
Ik wil deze code in een XSL pagina plakken. Het is code om via een een link de pagina als startpagina in de stellen.

Ik heb het al geprobeerd met CDATA maar dat werkt ook niet, heeft iemand een idee hoe ik deze code in een XLS pagina zet?

code:
1
2
3
4
5
6
<!--[if IE]>
<a href="javascript:MM_preloadImages('/images/spacer1x1.gif')" target="_self" style="cursor:hand"
        onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)'; this.setHomePage('http://www.site.nl');" return true">
[img]"/images/icons/set-home.gif"[/img]
</a>
<![endif]-->

weinig tot niks..

• didio

didio

didio.nl

Topicstarter
mbravenboer ik wist dat ik op jouw kon rekenen, alleen werkt het niet.

Ik ken die xsl tag voor een normale comment maar volgens mij is in dit geval de tag helemaal <!--[if IE]> en <![endif]-->

weinig tot niks..

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Is dit geen commentaar dan?
code:
1
<!--    [if IE] .....  <![endif]       -->

Je moet het dus niet per 'deel' zien (ervoor en erna) maar als een geheel.

Je hebt dan wellicht nog problemen met escaping (omdat er xml in het commentaar staat), maar je kan de processor makkelijk zover krijgen dattie daar in feite ongeldige xml uitpoept ;) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• didio

didio

didio.nl

Topicstarter
Of ik doe iets fout of het werkt gewoon echt niet.

Ik heb nu dit maar krijg een error.

<xsl:comment>[if IE]>
<a href="javascript:MM_preloadImages('/images/spacer1x1.gif')" target="_self" style="cursor:hand"
onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)'; this.setHomePage('http://www.site.nl');" return true">
[img]"/images/icons/set-home.gif"[/img]
</a>
<![endif]</xsl:comment>

weinig tot niks..

• mbravenboer
Ik denk dat je het spul _in_ het de comment tag in een CDATA section moet zetten en er daarna voor zorgen dat het niet geescaped wordt.

Sowieso is het wel handig om met een simpele XSLT processor te testen zodat je goed de output kan inspecteren (sorry als je dat al doet ;) )

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• didio

didio

didio.nl

Topicstarter
mbravenboer mag ik jouw voor de zoveelste keer weer hartelijk bedanken, het werkt helemaal perfect.

weinig tot niks..

• mbravenboer
ach, gelukkig is er af en toe nog een XSLT vraag om mij een plezier te doen ;) .

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

alienfruit

the alien you never expected

Wees maar niet bang mbravenboer ik moet binnenkort wat XSLT schema's maken :)
Pagina: 1