Toon posts:

NEC DVD writer

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hy , al een tijdje ben ik op zoek naar een betaalbare DVD brander. Nu zag ik bij pricewatch de DVD+RW branders / NEC ND-1000A DVD+RW (OEM) writer op € 125,- inclusief btw.

Dit leek me niet zo gek, alleen vraag ik mij af als het nu een + of - writer is of een + en -. Op sommige sites zie ik ze als + en - staan en soms alleen als +.

Weet iemand dat toevallig ?

En hoe is de writer kwalitatief ?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

DVD + R & DVD + RW (rewritable)

heeft bij mij als een werkpaardje al over de 100 dvd gebrand zonder problemen
wil bij mij niet hoger dan 2,4 speed, maar snellere DVD+ media heb ik toch nog niet gezien dus stoor ik me er niet aan.

leest tot nog toe alle dvd's (data en video) die ik erin gestopt heb.

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

het is een + writer en + ReWriter, heb 'm zelf ook en ben er wel tevreden over.

[ Voor 62% gewijzigd door MadMax op 11-07-2003 13:56 ]

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

orca schreef op 11 juli 2003 @ 13:45:
DVD + R & DVD + RW (rewritable)

heeft bij mij als een werkpaardje al over de 100 dvd gebrand zonder problemen
wil bij mij niet hoger dan 2,4 speed, maar snellere DVD+ media heb ik toch nog niet gezien dus stoor ik me er niet aan.

leest tot nog toe alle dvd's (data en video) die ik erin gestopt heb.
Ik heb dezelfde brander, en hij kan wel degelijk sneller als 2,4 speed, maar je kan em alleen op 4speed zetten als je er ook een leeg schijfje in doet die 4speed kan hebben.
Deze zijn trouwens wel te koop al, maar de prijs is niet interresant, meestal zijn ze bijna een euro duurder per stuk dan een 2,4speed schijfje... :'(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hier is toch echt genoeg informatie over te vinden.. En bekijk ook de website van de fabrikant en van de verschillende winkeliers even :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.