piepen bij toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Ik heb hier al een topic over gemaakt, maar niemand wist de oplossing. Mss is er iemand die die topic heeft gemist en wel een antwoord weet. Bij sommige toetsencombinaties (bv 'a' + 'w' + 'shift') begint de pc te piepen en reageert ie maar op 2 van de 3 knoppen. Het ligt niet aan die toegankelijkheidsopties, want die staan allemaal uit. Weet iemand een oplossing???

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

a + w + shift geeft bij mij geen piepjes hoor.

Misschien een sort beveiliging op je moederbord?
Als je aan het booten bent en je houd een toets ingedrukt gaat ie ook piepen, zal dus wel iets vergelijkbaars zijn.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

Hangt er misschien permanent een toets vast ofzo. :? Waardoor 'ie bij wat combinaties gek doet. Hef 'em anders eens 10cm omhoog en laat 'em dan vallen. Misschien komt dan wel wat los; om het uit te sluiten in ieder geval.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmm dit is gewoon het keyboardbios wat zo'n combinatie niet aankan, als je een andere keyboard (ander merk) zul je waarschijnlijk bij andere combinaties weer hetzelfde krijgen (of niet). Geen probleem dus, want eigenlijk heb je zulke combi's toch niet nodig.

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om uit te vinden waar het aan ligt.
Ik heb een zwart Logitech USB toetsenbord, type weet ik helaas nietmeer maar het is een multimedia soort.

Zoals ik al zei ik heb dit probleem dus ook... tijdens het spelen van Half-life met de CTRL / SHIFT en combinaties uit het alfabet, ontstaan die piepjes. Misschien is het een waarschuwings systeem?
Misschien is er speciale drivers/software van de fabricant...

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Ik begin te denken, dat iedereen dit heeft alleen dan bij andere combinaties. Wat ik heb met a+w+shift (en andere combinaties) had iemand anders bij tab+q+w. En als 't aan 't moederbord ligt, ik heb een ECS k7s5a, kan ik er dan iets aan doen? Of moet ik soms iets in de bios veranderen?

EDIT: Als er drivers voor zijn, weet iemand dan hoe ik erachter kan komen welk merk toetsenbord ik heb? Ik heb een internettoetsenbord (in totaal 16 extra knoppen) en ik heb keuymaestro-software om die knoppen te kunnen gebruiken. Heb ik mss een logitech toetsenbord?

EDIT2: een plaatje van bijna hetzelfde toetsenbord: http://www.farassoo.com/images/9000.jpg. Ik heb zelf alleen niet zo'n draaiknop voor het volume.

Wat als het aan de bios ligt? Wat kan ik er dan aan doen?

[ Voor 51% gewijzigd door Reemster op 11-07-2003 13:37 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:09

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Sommige toetsenborden kunnen geen combinaties aan van drie toetsen of meer. Nou weet ik niet of het BIOS hierop invloed heeft.

Probeer dit toetsenbord op een andere PC, of een ander toetsenbord op deze PC als je zekerheid wilt.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1