Hey!
Ik heb thuis nog een Asus Terminator staan met een AMD 1200 geloof ik.
Nu wil ik een nieuwe videokaart kopen met TV - out erop zodat ik deze kan gebruiken om films op mijn TV af te spelen.
Mijn vraag... (Op dit gebied ben ik een flinke NooB)
Ik heb met MyCom gebeld en de verkoper zegt dat de volgende videokaarten geschikt zijn:
XFX GeForce2 MX400, 64 MB (59 euro) ( TV-out: S-VHS)
Sapphire RADEON 7000 DDR, 32 MB (44 euro) (TV-out: S-VHS & Composite)
Het tweede kaartje heeft ook nog: Video-in: S-VHS & Composite, DVI 1 x en D-sub 1 x
Maar die eerste heeft weer meer geheugen.
Het gaat helaas om een PCI kaart, van er zit geen AGP Slot op. Heeft het dan uberhaubt wel zin om dit te willen doen?
Welke van de 2 kaartjes zou jij kopen? Ik denk zelf de goedkoopste. (Ik blijf een echte Hollander he) Het gaat voornamelijk om DivX en Xvid's.
Ik wil hem aansluiten op mijn Phillips breedbeeld tv van nog geen 2 jaar oud.
Ik heb thuis nog een Asus Terminator staan met een AMD 1200 geloof ik.
Nu wil ik een nieuwe videokaart kopen met TV - out erop zodat ik deze kan gebruiken om films op mijn TV af te spelen.
Mijn vraag... (Op dit gebied ben ik een flinke NooB)
Ik heb met MyCom gebeld en de verkoper zegt dat de volgende videokaarten geschikt zijn:
XFX GeForce2 MX400, 64 MB (59 euro) ( TV-out: S-VHS)
Sapphire RADEON 7000 DDR, 32 MB (44 euro) (TV-out: S-VHS & Composite)
Het tweede kaartje heeft ook nog: Video-in: S-VHS & Composite, DVI 1 x en D-sub 1 x
Maar die eerste heeft weer meer geheugen.
Het gaat helaas om een PCI kaart, van er zit geen AGP Slot op. Heeft het dan uberhaubt wel zin om dit te willen doen?
Welke van de 2 kaartjes zou jij kopen? Ik denk zelf de goedkoopste. (Ik blijf een echte Hollander he) Het gaat voornamelijk om DivX en Xvid's.
Ik wil hem aansluiten op mijn Phillips breedbeeld tv van nog geen 2 jaar oud.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 13:08 ]