Gamen met deze muis? zou het wat zijn?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
zat net even op new.com.com te kijken naar video news en daar hadden ze even een kijkje genomen naar de muis van http://www.gyration.com/ die je in mid air kan gebruiken om de cursor te bewegen. Zou dit niet wat kunnen zijn voor FPS games?

Afbeeldingslocatie: http://www.tigerdirect.com/images/SKUimages/medium/G128-1004.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
lijkt me wel een heftig ding , mischien werkt het wel goed maar volgens mij krijg je echt last van een complete muis arm dan ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

tja als ie maar direct is en je hem ook "op kan tillen en opnieuw een afstand af kan leggen"

gaat best wel leip staan denk ik zo met dat ding staan te zwaaien :)

hmm het werkt met een gyroscoop die alles bijhoudt, denk niet dat dat optillen kan :(

[ Voor 25% gewijzigd door steveman op 11-07-2003 13:00 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

sterker nog het speelt voor geen meter BIN THERE DONE THAT

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

Phydomir

Dennis

hmmz, en die is dan bewegings gevoelig, dus je houd uhm op je loop en dan kan je richten?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47
Als je 'm zo moet vasthouden als op het plaatje lijkt het me al niks. Je moet dan met je duim gaan klikken en uit ervaring vind ik mijn andere vier vingers toch wel een stukje sneller klikken. Plus dat je met je duim op die plaats niet allebei de knoppen tegelijk kan gebruiken.

En wat heb je eraan dat je van een afstandje van de (onder)grond kan muizen? Misschien handig voor een slechte ondergrond, maar het lijkt me dat je er nogal snel moe van wordt, plus dat je snel uitschiet. Het is dus niet nauwkeurig.

The devil is in the details.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, om eerlijk te zijn lijkt me dat hele ding nix

Khou ut liever bij me gewone muis :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 12:33

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

RSI ding... bah bah, heb er ook een geleend.
na 2 dagen heb ik da ding teruggegeven :r

¯\_(ツ)_/¯

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 18:32

TdV

Heeft iemand deze muis al voor een normale prijs (rond de 100 euro, net als in amerika) gezien; evt. een duitser of brit die ze internationaal verzend? Ik kan geen fatsoenlijke leverancier vinden; hier verkopen alleen rsi winkels ze voor 3x teveel.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Denk dat ik er niet mee zou kunnen spelen, dus denk niet dat het voor een fps handig is :) uitgaand vna mezelf ofcourse.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Denk dat het alleen handig zou zijn bij loose-cursor games: Spellen waarbij je vizier vrij is, bijvoorbeeld Duckhunt en mooorhuhn. :P

Bij Standaard Fixed-cursor games zou het niets zijn. omdat je hele FoV meedraait bij het richten.

Verwijderd

Dat ding is niet bedoelt voor spellen maar meer voor presentaties . dus gamen met dat ding forget it

Verwijderd

hmmmmz, wat is dat nou weer voor een onhandig ding :D?, leuk gemaakt voor als je niet lang achter de pc mag zitten maar niet voor als je even 2 uurtjes cs ofzo doet :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 05:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Misschien wat voor Star Trek Elite Force... Set Phasers to frag... 8)7

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1