The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Jep, dit ligt aan de serverts van ICQ die af en toe brak zijn, ik gebruik zelf ICQ2Go @ work, en daar heb ik er ook af en toe last van dat hij z'n password niet kan authenticaten terwijl ik écht wel kan spellen
Dit is volgens mij vaker een probleem bij de lite versie dan bij de normale versies.
Ik had het laatst ook toen ik bij iemand thuis even tijdelijk voor mezelf lite had geinstalleerd.
Iedere keer kon hij het password niet authenticaten.
Maar thuis met 2003 heb ik (bijna) nooit problemen daarmee.
Ik had het laatst ook toen ik bij iemand thuis even tijdelijk voor mezelf lite had geinstalleerd.
Iedere keer kon hij het password niet authenticaten.
Maar thuis met 2003 heb ik (bijna) nooit problemen daarmee.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
#Code 45 heeft volgens mij niets met je password te maken momania.
(dat is de foutmelding die icq geeft nml.)
(dat is de foutmelding die icq geeft nml.)
Ik zou dan trillian gebruiken, die connect automatisch opnieuw (soms dan, raar maar waar)
I intend to live forever - so far, so good.
Maar ook met Trillian nog steeds problemen hoor. Het ligt gewoon aan de ICQ servers.
Had de laatste paar dagen ook problemen met ICQ, kreeg vaak een error dat mijn password niet klopte enzo 
Maar tenzij iemand nog een mogelijke oplossing weet valt dit imho onder het kopje "Help, $service is down!"
Maar tenzij iemand nog een mogelijke oplossing weet valt dit imho onder het kopje "Help, $service is down!"
[ Voor 35% gewijzigd door Rafe op 11-07-2003 13:51 ]
ICQ Status script functioneerd niet? < zoals hier te lezen, ICQ is down enzo..
Vandaar ook de traagheid van de statusicoontjes
Vandaar ook de traagheid van de statusicoontjes
Pagina: 1