Toon posts:

automatisch openen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een webmenu maken die bestanden op de server staat opstarten. Als ik een link open dan krijg ik een bericht of ik de bestand wil openen of downloaden. Nou wil ik die bericht uitschakelen. Dus wanneer ik op een exe-bestand klik dan opent ie het automatisch op. Watvoor code moet ik in het pagina gebruiken?

Alvast bedankt!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:28

samo

yo/wassup

Dat is een beveiliging die in de client staat ingebouwd en je dus (hopelijk) niet in de pagina kan inbouwen. Verder wordt het bestand trouwens eerst gedownload naar de client voordat het daar geopend wordt...
Als je enige controle over de clients heb kan je hier instellen dat de locatie waar de bestanden staan in de 'veilige zone' komt te staan, dan zou je dat scherm niet meer horen te zien

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Dit kan niet, en dit zou ook niet moeten kunnen :)
Als je dit echt heel hard nodig hebt zou je kunnen overwegen om er een ActiveX object van te maken. (niet aan te raden btw, 'k heb er onprettige ervaringen mee)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

momania

iPhone 30! Bam!

^^^^

Niet mogelijk dus. :)

Zou ook niet goed zijn als een web pagina voor jou bepaald wat er met dat bestand moet gebeuren.

Al zou het wel kunnen hoort dit niet in Software Algemeen thuis, maar in Webdesign & Graphics.
Maar aangezien het gewoon een script request is willen ze dat daar ook niet.

En: welkom op GoT :)

[ Voor 35% gewijzigd door momania op 11-07-2003 12:36 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.