Toon posts:

[ie6] automatic detect settings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wel sinds kort zet ie telkens de 'automatic detect settings' af .... dus ik surf voor een uurtje, plots telkens een error message en hup staat weer afgevinkt! en als ik ze weer aanvink werkt het soms direct weer en andere keren moet ik 3,4,5 keer aanvinken voor het weer werkt. heb al eens gekeken of het soms van een ander programma kan zijn maar voor zover ik het allemaal eens afgezet heb zou het niet daaraan liggen. heb dan de nieuwste sp eens erop gezet met het gedacht van het zal misschien overgaan maar nee :-( ... ook al eens op internet gekeken maar de oplossingen die ik vind werken niet ... dus ik dacht ik zal het eens op tweakers.net vragen misschien dat die een tip kunnen geven waar te zoeken ....

alvast bedankt ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/yttrium/ie_problem.jpg

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als je nou eens keihard aangeeft, eronder, dat je die proxy wilt gebruiken, wil het dan wel?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Ik heb ook Telenet en jouw proxy settings staan verkeerd ingesteld ..

Afbeeldingslocatie: http://users.online.be/~ghostsoft/proxytelenet.jpg

bij "Address" staat dus : proxy.telenet.be

[ Voor 50% gewijzigd door Skeleton353 op 11-07-2003 17:17 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Topicstarter
Skeleton schreef op 11 July 2003 @ 17:11:
Ik heb ook Telenet en jouw proxy settings staan verkeerd ingesteld ..

[afbeelding]

bij "Address" staat dus : proxy.telenet.be
kheb nu es men instellingen zoals bij jou gezet, maar het vreemde is dat ik al 2 jaar zo men instellingen zet voor telenet en het maar sinds 2 weken is dat ie6 raar doet + in de handleiding van telenet (bij instellingen van ie) staat het ook zoals bij mij??? nu ik zal het eens proberen!

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad ik heb het probleem niet meer ... thanx!!! ik vraag me dan wel af waarom ik het vroeger niet had en waarom telenet het dan zo in zijn handleiding zet! ... nu het probleem is opgelost=> THANX