Toon posts:

Willekeurige afbeeldingen worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd het probleem dat in Internet Explorer willekeurige afbeeldingen niet worden weergegeven. Als ik er dan met de rechtermuisknop op klik en dan op afbeelding weergeven, verschijnt de afbeelding wel. Ik heb er een Sitecom Router 4S tussen zitten, En ik heb een verbinding met @home: basis. Ik denk dat het niet ligt aan de computer, omdat andere computers in het netwerk er geen problemen mee hebben. Het ligt volgens mij ook niet aan de internet site, omdat ik dit probleem met verschillende site's heb. De modem van @home is van het merk Motorola SB4200E. Verder werkt het internet helemaal goed.
Wie weet wat het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

Roy

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10

SkyStreaker

Move on up!

Maak je verbinding met de prxy van @home? Misschien dat het daaraan ligt?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die proxyserver niet ingesteld bij @home. Die proxyserver is overigens al weg bij @home.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Is een standaard IE-kwaaltje, dus dit hoort eigenlijk in SA. Maar, omdat het nogal makkelijk te vinden is in de search, doe ik 'm hier dicht.
[rml][ iexpl] afbeeldingen worden niet meer weergegeven[/rml]
[rml][ WinXP] IE6 - sommige plaatjes wil ie niet auto downen[/rml]
Afbeeldingen internet laden vaak niet
[rml][ XP] Internet Explorer 6: Geen plaatjes[/rml]

En zo is er nog wel meer te vinden hier over.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.