Toon posts:

Windows XP Startbutton

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb lang gezocht maar ik heb het eindelijk gevonden, sinds service pack 1 van WinXP kon het niet meer om de kleur van je startknop te veranderen zonder StyleXP of een van die andere theme progjes.

Nu heb ik een patch gevonden die ervoor zorgt dat je opnieuw gewoon je luna.msstyles kunt aanpassen met resource hacker zonder dat je een van die skin progjes nodig hebt.
donwload: http://www.belchfire.net/...News&file=article&sid=205

Mijn vraag is nu of of er iemand mij een deel leuke bmp's kan bezorgen voor de startbutton, ben zelf niet zo'n held in fotosoep dus wat ik gemaakt heb ziet er echt niet uit!!!!

PS: de blauwe ben ik al gevonden maar ik zou ook nog graag de rode en enkele andere te pakken krijgen.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat is gewoon een request, maw "Zoek ff voor mij wat dingetjes''. Zo werkt het natuurlijk niet op GoT :)

C:\>_

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 17:31
kan je de blauwe even posten dan, daar ben ik weer geintresseerd in...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vinnie schreef op 11 July 2003 @ 11:25:
Dat is gewoon een request, maw "Zoek ff voor mij wat dingetjes''. Zo werkt het natuurlijk niet op GoT :)
:? En jouw bijdrage is?

Daarvoor hebben we topicreport en Schop een Modje ;)

Maar Vinnie heeft gelijk, dergelijke requests horen niet thuis op GoT. Probeer zelf wat uit, zoals een tweaker, zoek wat verder of vraag iemand in je kennisenkring om het voor jou te doen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.