Demon ADSL=Hoge Ping tijdens gamen!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ik heb sinds kort ADSL van Demon (Down1024Kb/s Up512Kb/s) die via BBnet loopt. Hiervoor had ik 2 jaar lang MxStream abo bij Planet Internet.

Ik speel vaak online gamen en met MxStream had ik altijd redelijk lage ping. Bijvoorbeeld MOHAA had ik altijd rond 50 in Europese servers.

Met MxStream had ik altijd dialup verbinding en met deze Demon hoef ik alleen UTP kabel inpluggen. Zou het hierdoor komen? Ik ben Newbie op dit gebied.
Modem type is Prestige 600.

Maar nu met Demon haal ik amper 70 en het laggt ook best wel terwijl met Planet bijna nooit last had.

Heeft iemand meer ervaring met Demon ADSL?

Lucky Goldstar

Verwijderd

Das vreemd, ik heb hetzelfde abo als jouw. Maar gister had ik ook last van hele erge lag 150-250, misschien zijn ze gewoon ergens bezig? Of heb je niet heel toevallig kazaa oid op de achtergrond lopen?

Verwijderd

check hier eens http://www.demon.nl/demon/nieuws/netwerkstatus.html

Ze hebben gisteren wat probleempjes. Verder een uitstekende provider. Goeie informatievoorziening kunnen andere isp wel wat van leren :)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ah ok ik zal vandaag nog effe checken en verder post

P.S
Geen kazaa achtergrond

Lucky Goldstar

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

het kan aan het modem liggen dus, welk modem gebruikte je met kpn adsl? Een ethernetmodem of een usb modem? Met beide kan je volgens mij namelijk ook inloggen bij demon :)

(dat inbellen of niet, ligt meer aan het modemtype/config dan aan mxstream/demom :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 2

Er is een speciaal demon(-storingen) topic, of je daar wilt verder gaan?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.