Wlan online gaming en Airport

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• basu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 10:02
Is de latency van WLan laag genoeg om zeer ping-gevoelige games op te spelen?
(Battlefield 1942) en kan I-Mac van mn vriendin met een Airport kaartje ook op het draadloze netwerk?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verkeerde fora vriend, klik hier maar eens :)

Maar, ik heb met mijn wireless gewoon lage pings, merk nix kwa verschil met of zonder kabel. Heb zelf een Edimax WAP + NIC. Werkt prima, geen ervaring met I-Mac's, dus daar kan ik geen antwoord op geven :)

[ Voor 50% gewijzigd door RaZ op 11-07-2003 10:32 ]

Ey!! Macarena \o/

• basu
Ik ben je vriend niet, en forA is meervoud...
Welk forUM raad jij mij in dit geval aan?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
basu schreef op 11 July 2003 @ 10:32:
Ik ben je vriend niet, en forA is meervoud...
Welk forUM raad jij mij in dit geval aan?
Network Troubleshooting

... Als je op z'n linkje had geklikt had je dat zelf kunnen lezen. En ja gamen gaat prima over wlan, met een 3-4ms hogere ping. Verder ga je wel erg snel tot de aanval over, da's natuurlijk -de- manier om ruzie te zoeken :/

• basu
Ik stel hier een vraag, waar ik onmiddelijk een betweterige rectie op krijg (zal de eerste keer niet zijn) ik wordt een beetje ziek van dat nerderige afzeiken in fora.. Jij doet het ook, het is disputabel of ik mijn vraag in Network troubleshooting had moeten zetten, aangezien er geen sprake is van trouble, maar ik gewoon wat info wil op het gebied van Netwerken.
En ja natuurlijk had ik zijn linkje gelezen, ik heb zelfs voor mijn eerste posting een weloverwogen beslissing gemaakt waar ik hem neer ging zetten.
Maar bedankt voor je antwoord!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:16

Arno

PF5A

basu, vriend... JIJ zit fout. Lees eens de omschrijvingen van de fora en je ziet dat wlan gamen ABSOLUUT niet hier hoort.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zou je in het vervolg wat normaler in omgang willen zijn op dit forum, je wordt hier gewoon geholpen en als je dat niet op prijs stelt raad ik je aan om een ander forum te zoeken.

Dankjewel.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• basu
Dankjewel Traag, voor je zeer intelligente bijdrage aan deze discussie. Mag ik ook van je weten waar je hem graag wél gepost had gezien? Vriend...

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

basu: lees eerst maar eens de FAQ's door, welk je dus niet heb gedaan. Searchen blijkbaar ook niet. [PNS] staat voor professionele netwerken & servers. Sinds wanneer is wireless professioneel ? |:( |:(
Dit soort topics zijn voor [NT], zoals in de FAQ staat.
En verders laat ik het hier maar bij, aangezien je niet eens de moeite neemt om zelf op zoek te gaan, doe ik het ook niet meer.

The End.

Ey!! Macarena \o/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:01

curry684

left part of the evil twins

Just a thought, maar wat dacht je ervan om een vraag over een spel in Spielerij - Problemen & Vragen te zetten? De naam is een lichte hint... :/

Professionele website nodig?

• basu
Sja, dat is het nadeel van een forum waar je je postings achteraf kan editen Dreeke, toen ik antwoordde op RaZ stond er alleen nog maar: "Verkeerde fora vriend, klik hier maar eens "
Die uiterst behulpzame reactie kwam pas na mijn 2e posting

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:01

curry684

left part of the evil twins

Raz: ik vind NT ook twijfelachtig, 'minimaal speelbare latency' is erg game-specifiek, een RTS zal minder problematisch zijn dan een FPS, en daartussen ook nog diverse variaties. Battle.net games van Blizzard kun je moeiteloos op enorme ping spelen, en bijv. Quake3 heeft 'voorspellende' algoritmes waardoor latencies beter afgevangen worden dan normaal. Hoe dan ook geen 'Professional Networking' vraag :)

Professionele website nodig?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-04 15:05
basu schreef op 11 July 2003 @ 10:58:
Dankjewel Traag, voor je zeer intelligente bijdrage aan deze discussie. Mag ik ook van je weten waar je hem graag wél gepost had gezien? Vriend...
Network Troubleshooting

Daar staat zo'n beetje al het draadloze gebeuren.

Overigens, mijn draadloos netwerk zorgt niet voor een enorme vertraging, waar je met een draad op <1 ms zit, kom ik nu op 3 ~5 niet extreem dus.

Overigens, met je huidige instelling raad ik je aan een ander forum op te zoeken.

• basu
Nou mijn welgemeende excuses dan, maar ik blijf erbij dat dit een moeilijk in te delen vraag was, ik ben afgegeaan op: "Voor als je meer hebt dan gewoon een vraag over netwerken" Maar ik erger me een beetje aan de manier waarop elke nerd met tijd teveel in een hoekje zit te wachten totdat er weer eens een mindere nerd niet precies handelt zoals het hoort, en die vervolgens de les kan lezen...

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

basu schreef op 11 juli 2003 @ 11:12:
[..]
Maar ik erger me een beetje aan de manier waarop elke nerd met tijd teveel in een hoekje zit te wachten totdat er weer eens een mindere nerd niet precies handelt zoals het hoort, en die vervolgens de les kan lezen...
ROFL!
Ik zette dat niet neer om je te kleineren/les te lezen/popie-jopie te doen hoor :)
Maar als jij jezelf als nerd beschouwd, moet je zelf weten, mij hoor je er niet over. Maar ik een nerd? neuh, ik heb thuis niet eens een PC. Naja, ik heb ze wel, maar gebruik ze niet meer. 8 uur per dag achter zo'n toverdoos vind ik meer dan zat >:)
'k Zit momenteel lekker de laatste dag voor m'n vakantie, op het werk, behulpzaam te zijn richting andere computer-gebruikers.

Ey!! Macarena \o/

• basu
O, dus je bent écht mn vriend!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

basu schreef op 11 July 2003 @ 10:51:
Jij doet het ook, het is disputabel of ik mijn vraag in Network troubleshooting had moeten zetten, aangezien er geen sprake is van trouble, maar ik gewoon wat info wil op het gebied van Netwerken.
En ja natuurlijk had ik zijn linkje gelezen, ik heb zelfs voor mijn eerste posting een weloverwogen beslissing gemaakt waar ik hem neer ging zetten.
Je kon natuurlijk ook es de FAQ link bovenaan dit forum lezen... :z
Wellicht dat ook de forumtitel Professional Networking & Servers een kleine hint geweest zou zijn.

Even in het NT forum kijken kon ook geen kwaad dat had je meteen gezien dat daar veel meer dan enkel 'troubleshooting' topics staan.

Dit hoort dus niet thuis in dit forum en dit topic gaat nergens meer over...
basu schreef op 11 July 2003 @ 11:22:
O, dus je bent écht mn vriend!
Mag ik ook je vriend zijn ? :+

[ Voor 19% gewijzigd door Predator op 11-07-2003 11:30 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.