Toon posts:

[XP pro] partitie niet zichtbaar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik Win XP pro op mijn computer geinstalleerd waar hij in het begin van de installie vroeg of ik een partitie aan wilde maken. dit heb ik gedaan (Harde schijf 80gb, FAT32), heb hem 30 gb gemaakt.

nu wilde ik na de installatie kijken of het gelukt is, en wat blijkt nou? de C schijf is 30 gb en de rest (andere deel van 50 gb) staat nergens??? WAT NU? :?

note: ik heb al op dit forum gezocht naar eventuele topics die mij konden verder helpen, maar geen resultaat.

Dank u!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

De rest is dus niet gepartioneerd, heel simpel. WinXP ziet hem dan niet, aangezien hij niet is aangemaakt. Oftewel, gewoon die resterende 50 als partitie aanmaken, en klaar is kees :)

edit: btw, welkom op GoT, aangezien dit je eerste post en topic is ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 11-07-2003 10:06 ]

LinkedIn
Instagram

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Okee start de pc op in windows XP en doe het volgende:
- rechter muis op deze computer
- klikken op Beheren
- Ga naar Opslag - schijfbeheer
- En ken vervolgens op schijf0 de rest van de vrije ruimte toe

:7 * Eventueel kun je er ook nog voor kiezen om de C: Als dynamic disk te maken en dan de rest van de vrije ruimte als volume te maken of te mounten in het c: VOLUME (Bij dynamic disk praat je ovber volumes ipv partities. Je kunt hiermee o.a. partities vergroten net als met pqmagic) :Y)

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Basis partitioneren dus. :)

Check voor meer info over partitioneren: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.