betuttelend optreden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[rml][ Studie] Alles zelf betalen :([/rml]

Waarom moet deze thread nou weer dicht. Ik vind juist dat iedereen zich redelijk rustig houd en z'n mening goed onderbouwd. Al met al best een aardige discussie waar weinig op aan is te merken. Wat heeft de topicstarter trouwens te zeggen over het al dan niet verder laten gaan van een thread. Als de thread voor GOT interressant is wat boeit de rest verder dan.

Ok bedankt, dag :/

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

een TS kan een slotje vragen als ie t gevoel heeft dat t niet goed gaat in zn topic en denkt dat t verder niets meer toevoegt...

je hoeft niet te groeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op 11 July 2003 @ 04:00:
een TS kan een slotje vragen als ie t gevoel heeft dat t niet goed gaat in zn topic en denkt dat t verder niets meer toevoegt...

je hoeft niet te groeten :P
Ok dus de topicstarter is dan in een keer de alwetende.

Oke dag, bedankt :|

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Brakkie op 11-07-2003 04:05 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

dreeke schreef op 10 July 2003 @ 23:46:
Dicht vanwege het niet kunnen en/of willen lezen van sommige mensen en een doodgebloede discussie, plus op verzoek van de topicstarter.
Lijkt me toch knap duidelijk? En als je er nog iets aan toe te voegen hebt of goede argumenten hebt om een weer open te zetten stuur je die toch gewoon even via ICQ/MSN/mail naar dreeke?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Bartje schreef op 11 juli 2003 @ 04:01:
[...]

Ok dus de topicstarter is dan in een keer de alwetende.

Oke dag, bedankt :|

;)
Nee, de TS is niet in 1x de alwetende, maar hij heeft het topic gestart met een vraag/reden, en als het daar niet meer om gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online
curry684 schreef op 11 July 2003 @ 04:15:
[...]

Lijkt me toch knap duidelijk? En als je er nog iets aan toe te voegen hebt of goede argumenten hebt om een weer open te zetten stuur je die toch gewoon even via ICQ/MSN/mail naar dreeke?
Ik heb het over goede argumenten om dicht te zetten niet om weer open te zetten, beetje omgekeede wereld he. :?

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bartje schreef op 11 juli 2003 @ 05:24:
[...]

Ik heb het over goede argumenten om dicht te zetten niet om weer open te zetten, beetje omgekeede wereld he. :?
Ook dan is het de bedoeling dat je even contact met de mod in kwestie opneemt. Sluitmessage lijkt me vrij duidelijk, is dat het voor jou niet dan mail/ICQ je dus even met de mod ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.