There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Zoek eens op google naar 'Linux HP xe4500'. Een van de dingen die je bijvoorbeeld zult vinden is deze link: RH 7.3 on HP Omnibook XE4500 laptops. Daar staat o.a. bij:
Gewoon even zoeken dus, en je komt vast al een stuk verder. Er zijn iig meer mensen die Linux hebben geinstalleerd op eenzelfde laptop, dus dat geeft hoopFor Red Hat 8.0, you need to type: "linux idebus=50 nousb" as the installer seems to have a USB bug which locks up the keyboard.
offtopic:
/me kan zich niet inhouden...
Lelijke spelfout in topictitel gefixed. Ja, hij staat ook nog een keer in je post...succes met zoeken, iets met tegenwoordige tijd en d/t enzo...succes met zoeken
)
/me kan zich niet inhouden...
Lelijke spelfout in topictitel gefixed. Ja, hij staat ook nog een keer in je post...succes met zoeken, iets met tegenwoordige tijd en d/t enzo...succes met zoeken
ok bedankt ik zal dat zeker onthouden voor de volgende keer aangezien Gentoo nu bijna draaiende is 
offtopic:
volgens mij was ik niet helemaal wakker genoeg bij het typen. Sorry voor de typo's
volgens mij was ik niet helemaal wakker genoeg bij het typen. Sorry voor de typo's
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!