Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Zou graag een bete upload willen hebben (ondanks dat ADSL de download iets lager ligt),
als ik nu zou kiezen, zou ik ADSL pakken. Het lijkt me allemaal wat stabieler dan kabel,
constantere snelheden etc. Je mag servers draaien, vast IP nummer etc. etc.
Verwijderd
Zelf vind ik adsl ook fijner dan kabel, ik had eerst Chello en nu adsl. Argumenten hiervoor heb ik niet echt, maar in mijn ervaring is adsl betrouwbaarder. Er is tenminste één ding waarin KPN echt nog nooit een fout bij mij heeft gemaakt en dat is facturering. Laat ik mijn ervaringen met de facturering bij Chello maar niet allemaal gaan beschrijven, want dat was hopeloos.
[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 11-07-2003 00:07 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik zou dus voor optie 2 gaan!!
Verwijderd
Eventueel kan je (om mobiel bereikbaar te zijn) een PrePaid pakket kopen met een toestel.
Ik denk voor jou het ideale abbonement:
* KPN BelBudget (á € 9,47 per maand)
* Demon DSL Express 1024/512 (á € 55,- per maand)
TOTAAL PER MAAND: € 64,47
EENMALIGE AANSLUITKOSTEN: € 46,58
(Allleen KPN dus, Demon is t/m 1/1/2004 GEEN aansluitkosten en GRATIS modem!)
OF:
* KPN BelBudget (á € 9,47 per maand)
* Demon DSL Express 2048/1024* (á € 65,- per maand)
TOTAAL PER MAAND: € 74,47
EENMALIGE AANSLUITKOSTEN: € 46,58
(Allleen KPN dus, Demon is t/m 1/1/2004 GEEN aansluitkosten en GRATIS modem!)
Alle prijzen zijn incl. BTW!
Bron: KPN.com / Demon.nl
* Upstream is nu nog 512 kbit, maar BBNed (leverancier van Demon ADSL) heeft bekend gemaakt de upstream op het 2 mbit en 8 mbit pakket te verhogen naar 1024 kbit.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 01:33 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Zo heb je dus een draadloze/mobiele foon en ben je toch goedkoop bereikbaar en kun je dus met je O2 mobiel uitbellen.
Verwijderd
In alle gevallen is bellen naar vast goedkoper. En daar moet je rekening mee houden. En daarbij komt dat je groote kans hebt om van UPC spookrekeningen te ontvangen. Dit zal bij ADSL een veel kleinere kans zijn (Ik zeg niet nooit, want dat kan je nergens zeggen...er gaat overal weleens iets mis!) En ADSL is uiteraard veel stabieler...maar dat was allang bekend (En kom nu aub niet aan met "Mijn chello verbinding is ook stabiel!" want dan weet je niet wat stabiel is!
Dus kan je beter (zie hieroven ook mijn post) optie 2 doen.
(Dus ADSL/Vast)
Overgens is ADSL tegenwoordig ook leverbaar met BelBudget, zie ook de website van Demon.
Ten minste als ik goed ben ingelicht.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
ff off.Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 10:03:
Nee ben je niet goedkoop bereikbaar. Voor mensen die vanaf de vaste lijn naar hem bellen kost ze dat aardig wat. Mensen die naar hem vanaf mobiel bellen en niet vanaf het O2 netwerk kost het ook niet niets.
In alle gevallen is bellen naar vast goedkoper. En daar moet je rekening mee houden. En daarbij komt dat je groote kans hebt om van UPC spookrekeningen te ontvangen. Dit zal bij ADSL een veel kleinere kans zijn (Ik zeg niet nooit, want dat kan je nergens zeggen...er gaat overal weleens iets mis!) En ADSL is uiteraard veel stabieler...maar dat was allang bekend (En kom nu aub niet aan met "Mijn chello verbinding is ook stabiel!" want dan weet je niet wat stabiel is!)
Dus kan je beter (zie hieroven ook mijn post) optie 2 doen.
(Dus ADSL/Vast)
Overgens is ADSL tegenwoordig ook leverbaar met BelBudget, zie ook de website van Demon.
Zit je weer te flamen?
Okee terug.
Ik heb zelf optie 1 simpelweg omdat ik toch bijna nooit thuis ben. Dus een vaste aansluiting is onzin. Downloaden doe ik wel als ik weg ben en dan voldoet chello prima.
Verwijderd
Er zijn providers die spraak kunnen laten vervallen nadat ADSL werkt (je moet dus wel eerst een telefoonlijn hebben)beerns schreef op 11 July 2003 @ 10:20:
Kijk, ik weet niet of je daar misschien al aan ged8 had, maar er staat nergens dat je een vast nummer moet nemen als je ADSL neemt. Je kunt dus ook nog voor een combi ADSL/GSM gaan.
Ten minste als ik goed ben ingelicht.
Bij DEMON kan dit ook, maar moet je per maand meer betalen.
Cistron doet dit gratis. Maar daar is het abbo duurder.
Dus ik zou eerst eens even informeren wat Demon daar voor zou vragen per maand en dan kijken of het BelBudget laten houden niet gewoon goedkoper is.
En nee danster, niet flamen maar feiten onder ogen zien
Ik ben het overigens met Haas eens dat je ook moet kijken wie jou bellen. Als je kiest voor mobiel verplicht je mensen die jou zouden willen bellen daar hogere kosten voor te betalen en er zijn nog steeds genoeg mensen die niet zo snel naar mobieltjes bellen vanwege de hogere kosten.
[ Voor 28% gewijzigd door Rum op 11-07-2003 12:48 ]
Wat een onzin.Rum schreef op 11 juli 2003 @ 12:46:
Ik ben het overigens met Haas eens dat je ook moet kijken wie jou bellen. Als je kiest voor mobiel verplicht je mensen die jou zouden willen bellen daar hogere kosten voor te betalen en er zijn nog steeds genoeg mensen die niet zo snel naar mobieltjes bellen vanwege de hogere kosten.
Zulke problemen zijn niet meer van deze tijd, mensen die daar nog overheen vallen zullen altijd wel ergens over blijven zeiken.
Als iemand het een probleem vind om me te bellen op m'n mobiel .. belt diegene me maar lekker niet. Dat is totaal mijn probleem ook niet, en dan heb ik ook nog een beetje rust.
Verwijderd
Dat slaat nergens op, als je rust wilt neem je toch geen telefoon!K-2SO schreef op 11 juli 2003 @ 13:14:
[...]
Wat een onzin.
Zulke problemen zijn niet meer van deze tijd, mensen die daar nog overheen vallen zullen altijd wel ergens over blijven zeiken.![]()
Als iemand het een probleem vind om me te bellen op m'n mobiel .. belt diegene me maar lekker niet. Dat is totaal mijn probleem ook niet, en dan heb ik ook nog een beetje rust.
Kosten naar mobiel zijn nog altijd hoger als naar vast...is een feit!
Daar gaat het niet om.Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 13:15:
[...]
Dat slaat nergens op, als je rust wilt neem je toch geen telefoon!
Kosten naar mobiel zijn nog altijd hoger als naar vast...is een feit!
Ik ben erg makkelijk in zulke dingen.
Toen ik kabel kreeg .. heb ik direct de vaste lijn er uit geknikkerd. Ik was het zat met die bloedzuigers van de KPN en wilde me niet langer een poot laten uitdraaien.
Ik had ook een GSM (van Vodafone
Als iemand het dus een probleem vind dat ik alleen een GSM heb en me dus niet wil bellen omdat ik geen vast lijn heb, zal het wel niet zo belangrijk zijn en bellen ze maar niet.
Ik ga mijn vaste lasten niet omhoog jagen omdat andere mensen me dan goedkoper (die paar cent) kunnen bereiken.
Wat is hier niet goed aan ?
Verwijderd
Over de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van UPC voor internet en telefonie weet ik niets, want ik heb ze alleen voor de TV en heb daarover geen klagen.
Verwijderd
LOL.K-2SO schreef op 11 July 2003 @ 13:25:
[...]
Daar gaat het niet om.
Ik ben erg makkelijk in zulke dingen.
Toen ik kabel kreeg .. heb ik direct de vaste lijn er uit geknikkerd. Ik was het zat met die bloedzuigers van de KPN en wilde me niet langer een poot laten uitdraaien.
Ik had ook een GSM (van Vodafone) en die heb ik gehouden, naast m'n kabel voor het internetten. Ik ben dus voldoende bereikbaar EN ik bespaar op m'n maandelijkse kosten.
Als iemand het dus een probleem vind dat ik alleen een GSM heb en me dus niet wil bellen omdat ik geen vast lijn heb, zal het wel niet zo belangrijk zijn en bellen ze maar niet.
Ik ga mijn vaste lasten niet omhoog jagen omdat andere mensen me dan goedkoper (die paar cent) kunnen bereiken.
Wat is hier niet goed aan ?
Lees je eigen tekst eens na.
Je wilt je eigen geen poot laten uitdraaien en dus zit je bij UPC?
LOL, ROFL
Verwijderd
UPC Telefonie goedkoop?Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 13:35:
Wat ik mis in je opties, is kabel + bellen via UPC. Dit schijnt erg voordelig te zijn?!?
Over de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van UPC voor internet en telefonie weet ik niets, want ik heb ze alleen voor de TV en heb daarover geen kagen.
Absoluut niet!
Neem dan Pretium-Telecom op je vaste aansluiting...nog goedkoper!
En klantvriendelijkheid? Dat woord komt niet voor in het woordenboek bij UPC.
Hehe, grappenmaker ..Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 14:34:
[...]
LOL.![]()
![]()
![]()
Lees je eigen tekst eens na.
Je wilt je eigen geen poot laten uitdraaien en dus zit je bij UPC?
LOL, ROFL![]()
![]()
![]()
Waar staat dan dat ik bij UPC zit ?
Verwijderd
En jij zegt dat je op kabel zit dus neem ik aan dat je het over UPC hebt. Als je helemaal geen UPC hebt of hebt gehad dan mag je eigenlijk helemaal geen advies geven want dan weet je niet wat voor bagger zooi dat bedrijf is. En hoe corrupt het daar wel niet is...Geloof me...UPC zijn meer bloedzuigers als KPN!
Ik mag niet ..? Pardon ..?Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 15:09:
We hadden het toch over UPC KABEL vs. KPN TEL.LIJN?
En jij zegt dat je op kabel zit dus neem ik aan dat je het over UPC hebt. Als je helemaal geen UPC hebt of hebt gehad dan mag je eigenlijk helemaal geen advies geven want dan weet je niet wat voor bagger zooi dat bedrijf is. En hoe corrupt het daar wel niet is...Geloof me...UPC zijn meer bloedzuigers als KPN!
We hebben het over ervaringen en advies, niet gespecificeerd op kabel-maatschappij.
Ennuh .. denk aan je hart vriend, t'is bij-na weekend.
Gelukkig gaat het hier om een mening
Ik maak er zelf ook geen probleem van, ik bel ook iedereen, mobiel en vast. Alleen vind ik het wel zo sociaal om er in ieder geval over na te denken... Zo te zien heb jij dat ook en heb jij de beslissing genomen om geen vaste telefoon aan te houden.
Ik moet overigens wel zeggen dat je t nog druk krijgt als je alles opzegt waar je een poot mee uitgedraaid wordt...
Dat is ook een stuk goedkoper.
Klopt, maar je moet ergens beginnen.Rum schreef op 11 July 2003 @ 16:44:
[...]
Ik moet overigens wel zeggen dat je t nog druk krijgt als je alles opzegt waar je een poot mee uitgedraaid wordt...