Normaal gesproken kan ik mijn kleine probleempjes altijd best oplossen door te zoeken in dit forum. Alleen lijkt het nu dat ik de enigste ben met dit probleem.
Dus heb ik me maar aangemeld om het probleem voor te leggen.
Ik heb onlangs een nieuw systeem aangeschaft, de relevante onderdelen:
amd 2600+
asus a7n8x deluxe
2* 256ddr pc3200 (samsung)
club3d ati radeon 9700 (3.3ns)
19" philips brilliance 109p40
Winxp pro sp1
Ik heb aan de linkerkant van van mijn beeld vage lichte strepen. Deze zijn zichtbaar in 2d en 3d. Nu dacht ik eerst dat het mijn monitor was maar in de bios bv. is het niet zichtbaar. Daarom denk ik dat het misschien toch mijn videokaart is. Heb verschillende drivers geprobeert maar de strepen blijven. cat 3.4 en 3.5 beiden het zelfde beeld. Ook heb ik de nieuwe, op cat 3.5 gebaseerde, drivers van omega getest maar hier ook de vage stepen.
Mijn vraag is dus het volgende:
* Ligt het aan mijn monitor of is het mijn videokaart?
*Zijn er manieren om 1 van beiden compleet te kunnen uitsluiten. (in geval van garantie weet ik dan waar ik moet wezen)
* Of is er misschien een oplossing voor het probleem???
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest in de beschrijving van het probleem en kunnen jullie mij helpen.
bvd.
Dus heb ik me maar aangemeld om het probleem voor te leggen.
Ik heb onlangs een nieuw systeem aangeschaft, de relevante onderdelen:
amd 2600+
asus a7n8x deluxe
2* 256ddr pc3200 (samsung)
club3d ati radeon 9700 (3.3ns)
19" philips brilliance 109p40
Winxp pro sp1
Ik heb aan de linkerkant van van mijn beeld vage lichte strepen. Deze zijn zichtbaar in 2d en 3d. Nu dacht ik eerst dat het mijn monitor was maar in de bios bv. is het niet zichtbaar. Daarom denk ik dat het misschien toch mijn videokaart is. Heb verschillende drivers geprobeert maar de strepen blijven. cat 3.4 en 3.5 beiden het zelfde beeld. Ook heb ik de nieuwe, op cat 3.5 gebaseerde, drivers van omega getest maar hier ook de vage stepen.
Mijn vraag is dus het volgende:
* Ligt het aan mijn monitor of is het mijn videokaart?
*Zijn er manieren om 1 van beiden compleet te kunnen uitsluiten. (in geval van garantie weet ik dan waar ik moet wezen)
* Of is er misschien een oplossing voor het probleem???
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest in de beschrijving van het probleem en kunnen jullie mij helpen.
bvd.