Toon posts:

asetek kt03 i.c.m asus a7n8x deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na vandaag een asus a7n8x deluxe gekocht te hebben zit ik met het volgende probleem..

ik heb het volgende geinstalleerd.

2x512 mb ddr
asus a7n8x
asetek waterchill kt03
amd xp 2800

het probleem is dat alles met luchtkoeling goed werkt, maar wanneer ik mijn cpu waterblok installeerd de pc zich na 5 a 10 seconden uitschakelt. op mijn a7v333 had ik geen problemen.. van de koeler moest ik een klein stukje afzagen omdat hij anders niet past. Ik heb het idee dat het blok niet goed contact maakt met de cpu.. maar als ik het blok eraf haal zie ik wel dat er koelpasta vanaf de cpu op het blok zit..

mijn vraag is of iemand een idee heeft waar het aanligt, of dat iemand deze combo wel aan de praat heeft gekregen.... plz help

Verwijderd

Topicstarter
dit topic mag gesloten worden omdat ik eruit ben gekomen (na 4 uur). Misschien nog handig om te weten hoe ik het gedaan heb.

luchtkoeling geinstalleerd
nieuwe bios erop 1005
waterchill geinstalleerd en het werkt gewoon. Alleen had ik mijn schijven in raid gebruikt en setup van xp vond het leuk om pc uit te zetten.

fdisken en het werkt weer.. en goed trouwens

Verwijderd

Topicstarter
sluit toch maar niet omdat ik nog steeds problemen heb. het volgende alles wordt herkent en setup van windows xp start op maar op het moment dat hij mijn ide schijven gaat zoeken schakelt de computer zich uit.. ik heb andere schijf geprobeerd met alleen dvdrom erop, precies het zelfde probleem