Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke ronde IDE kabels zijn wel goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Eergister ronde kabels gekocht van recom, erin gezet, precies zoals ik de ouwe platte zooi eruit haalde > Start Windows op, crash crash crash, blauw scherm etc etc. Voorheen liep mijn pctje keurig stabiel en was er niks aan het handje. Persoonlijk vond ik de kabels er al amateuristisch uitzien voor 9 euro per stuk maar ik vertrouwde er maar op...had ik beter niet kunnen doen. Kreeg alleen maar blauwe schermen en spontane resets. Na het terugzetten van de oude flatcables werkt het weer als een zonnetje. De connectors van de recom kabels braken bijna over en de omhulsing lag er bijna af toen ik ze eruit probeerde te trekken.

Nu dus de vraag, welke ronde ide kabels (ata133, 45cm) zijn wel fatsoenlijk en kun je zonder risico ook een keer eruit trekken?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Coolermaster heb ik heel goede ervaringen mee. :9

En ik heb nog een aantal fluoresserende kabelsvan Akasa in de bestelling staan. :9~

[ Voor 48% gewijzigd door agent327 op 10-07-2003 22:37 ]

Wanbeleid is ook beleid.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:09
Voor zover ik weet maakt Coolermaster gewoon de beste kabels..

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Recom kabels zijn zover ik weet _goed_ werkend, maar ik heb ze nooit getest.

Ik heb zelf kabels van http://www.powerparts.nl , deze kabels werken zelfs SNELLER ( geloof het of niet)(hdd benchmarks enzo) dan flat.

Verwijderd

Heb erg goede ervaringen met Coolermaster rounded cables, is ook nog netjes geshield en hebben ook nog een aardig hoge geilheidsfactor :)
Heb m'n kast er mee volhangen(5 stuks)

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ikzelf heb ze van hotmod.

www.hotmod.nl btje brakke website maar weet dat ze te koop zijn bij www.maxilla.nl

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De mijne komen voor iets van 6 euro per stuk bij PCdokter vandaan. Werken geweldig :D

Die van coolermaster zijn bij de mycom 10 euro per stuk :/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je kan ze op zoveel plaatsen halen en vrijwel overal zijn ze van perfecte kwaliteit. Neem gewoon coolermaster oid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.