vriendin aanmelden bij @home

Pagina: 1
Acties:

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:18
Ik wil mijn @home breedband omzetten in een basis abonnement, maar nou zag ik dat nieuwe abonnees 2 maanden gratis krijgen. Natuurlijk geldt dit alleen voor mensen die minimaal een jaar geen abonnee zijn geweest.
Nou wilde ik mijn vriendin als abonnee aanmelden. Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Of kijken ze naar het adres?

Verwijderd

Volgens mij moet de naam van de internet aanvrager hetzelfde zijn als de naam vandegene van wie de kabelaansluiting is...

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Nou, daar heb ik zo m'n twijfels over. De CAI aansluiting stond op naam van m'n ouders, terwijl ik destijds de kabelverbinding op m'n eigen naam heb aangevraagd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 21:58:
Volgens mij moet de naam van de internet aanvrager hetzelfde zijn als de naam vandegene van wie de kabelaansluiting is...
Dat hoeft in ieder geval ZEKER niet bij Chello..

• PolarBear
  • Niet online
weertenaar schreef op 10 juli 2003 @ 21:54:
Ik wil mijn @home breedband omzetten in een basis abonnement, maar nou zag ik dat nieuwe abonnees 2 maanden gratis krijgen. Natuurlijk geldt dit alleen voor mensen die minimaal een jaar geen abonnee zijn geweest.
Nou wilde ik mijn vriendin als abonnee aanmelden. Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Of kijken ze naar het adres?
En je weet zeker dat je het nog een jaar gaat volhouden bij je vriendin ;)

Verwijderd

PolarBear schreef op 11 juli 2003 @ 18:51:
[...]

En je weet zeker dat je het nog een jaar gaat volhouden bij je vriendin ;)
LOL, lekker boeien!

Dan moet zij jou internet betalen ;) :P

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ze controleren iig op adres, omdat aansluitingen per adres gaan.

• weertenaar
  • Laatst online: 19-05 08:18
tja dan denk ik dat ik maar voor Zonnet breedband family ga, is nog sneller ook. Alleen moet ik dan mijn netwerk weer opnieuw aanleggen.
Pagina: 1