Ik heb voor mijn broertje een pc samengesteld waarop hij leuk spelletjes kan spelen.
De specs zijn:
Mobo: ASUS A7V8X-X
Proc: AMD Athlon XP 2200+
Mem: 512MB PC333 A-merk
VPU: Saphire Ati Radeon 9500pro 128MB
HDD: Maxtor DiamondMax 9 60GB
CD-RW: Aopen 52x-24x-52x
Nu komt de grap:
Als ik probewer Win XP Home te installeren loopt hij vast, met allemaal verschillende meldingen, waarvan de meest voorkomende is:
Er is een fout opgetreden, dan vertelt hij dat ik nog een keer op moet starten omdat anders het systeem beschadigt, en bij de foutbeschrijving geeft hij allemaal geheugensdressen en zegt hij: bezig met starten actieve geheugendump.
Win 98SE installeren lukt wel, en ik heb XP geprobeerd op zowel FAT32 als NTFS.
Een laatste ding: de fout is niet altijd dezelfde, en kan op ieder willekeurig moment plaatsvinden, vlak na de initialisatie van de setup of terwijl hij al bijna klaar is.
Hoop dat iemand hier iets mee kan.
De specs zijn:
Mobo: ASUS A7V8X-X
Proc: AMD Athlon XP 2200+
Mem: 512MB PC333 A-merk
VPU: Saphire Ati Radeon 9500pro 128MB
HDD: Maxtor DiamondMax 9 60GB
CD-RW: Aopen 52x-24x-52x
Nu komt de grap:
Als ik probewer Win XP Home te installeren loopt hij vast, met allemaal verschillende meldingen, waarvan de meest voorkomende is:
Er is een fout opgetreden, dan vertelt hij dat ik nog een keer op moet starten omdat anders het systeem beschadigt, en bij de foutbeschrijving geeft hij allemaal geheugensdressen en zegt hij: bezig met starten actieve geheugendump.
Win 98SE installeren lukt wel, en ik heb XP geprobeerd op zowel FAT32 als NTFS.
Een laatste ding: de fout is niet altijd dezelfde, en kan op ieder willekeurig moment plaatsvinden, vlak na de initialisatie van de setup of terwijl hij al bijna klaar is.
Hoop dat iemand hier iets mee kan.