Toon posts:

werkt het en welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
welk tft scherm ondersteunt spellen en niet dat het beeld flikkerd of uitvalt?
er zijn er wel veel maar ik weet niet welk scherm het beste is voor games

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hier moet jij wezen:
TFT/Gamen - The 5th Episode

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:37
Hmh, lees eerst eens de FAQ door:

1) deze thread had in videoplanken en beeldkanonnen gemoeten
2) je topic is ABSOLUTE ONZIN
3) je vraag is niet leesbaar in zoverre dat ik er iig weinig van kan opmaken

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08 09:21

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

4) zo'n reply als van oversoft helpt alleen maar het topic verder escaleren. Maak de volgende keer een topicreport, dan kunnen mods zich bezighouden met topics sluiten en uitleggen waarom.

antwan, mag ik je op deze regels wijzen?
Policy: Alle regels die op het forum gelden

en dan met name op dit stukje?
Een topic openen
Als je een probleem hebt waar je niet uit komt, mag je een topic openen, maar daar zitten een paar voorwaarden aan:

• Probeer het eerst zelf op te lossen.
Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt.
Lees eventueel een handleiding, kijk eens op een pagina van de fabrikant en zoek eens met google en met de search van het forum, ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

• Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervanuit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.

• geef de inhoud van een topic aandacht.
Als je geen probleem hebt, maar een discussie wil starten, maak dan ook een duidelijk topic waarin je iets stelt en beargumenteert waarom dat zo is. Loze mededelingen en topicstarts met een regel worden niet zo gewaardeerd.

• Geef een topic een duidelijke titel.
• Plaats het topic in het goede forum.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.