Toon posts:

Een msn email account adden in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om net als met hotmail een msn email in Outook Express te plaatsen. Ik heb daar namelijk nu mijn hotmail geadd maar met msn wil het niet lukken.

Bij de account wizzard herkent Outlook niet dat het een webbased email is en na het voltooien van diverse velden kunnen de mappen niet worden gedownload zoals bij hotmail waarin verder alle emails worden opgeslagen.

Is dit een algemeen iets? Of wordt de service door Outlook of MSN niet meer ondersteund?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Over welke versie van Outlook Express praten we hier? Er staat me iets van bij dat dat wel kon, behalve in de nieuwste versie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
XceeD schreef op 10 juli 2003 @ 20:41:
Over welke versie van Outlook Express praten we hier? Er staat me iets van bij dat dat wel kon, behalve in de nieuwste versie.
De meest recentse in Windows Xp met SP1 + alle andere beschikbare updates.

Verwijderd

Ik weet dat het in versie 5.5 in ieder geval wel moet kunnen...

Even googlen had trouwens ook al duidelijk gemaakt dat het mogelijk moet zijn om MSN binnen te halen in bepaalde Outlook-express versies (wellicht zelfs alle versies).

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankje J-Rome. Het is opzich jammer dat er weer email adressen moeten worden geassocieerd met .net passport maar het is niet anders.
Pagina: 1