Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
>> die kant op dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb mijne (30gb) gekocht bij machouse of ze altijd op voorraad zijn weet ik niet maar ze kunnen altijd 1 reseveren voor je zodra ze binnen zijn wordt je gebeld.
Ik had de mijne binnen een week.
Verwijderd
P.s. als je een student bent, moet je ff een kijkje nemen op het onderwijs gedeelte en dan naar de shop (scheelt wat Euro
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
No production networks were harmed during this posting
edit: had niet gezien dat alexbl69 hem al besteld had
[ Voor 59% gewijzigd door Falskdansker op 13-07-2003 14:39 ]
En, heb je em al binnen? Het zou toch niet zo zijn dat apple.com sneller levert dan alle andere bedrijven die ze niet op voorraad hebben? Of putten die andere bedrijven uit andere voorraden ofzoalexbl69 schreef op 12 July 2003 @ 06:31:
Yes!! Net bevestiging ontvangen dat hij vandaag verzonden (zaterdag !?!) verzonden wordt. Da's dus vrij snel, binnen 1 dag.
alexbl69 schreef op 16 July 2003 @ 10:20:
Yes, hij is binnen. Vind ik toch vrij snel.
Krijg net bericht dat Apple 'em nog steeds niet verstuurd heeft. Geen enkele winkel in Noord-Nederland heeft ze nog...