If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vraagjes over mp3 spelertjes horen in Gadget Talk 
>> die kant op dus
>> die kant op dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom funprice zo iets zegt weet ik niet want volgens my verkopen ze die dingen niet eens.
Ik heb mijne (30gb) gekocht bij machouse of ze altijd op voorraad zijn weet ik niet maar ze kunnen altijd 1 reseveren voor je zodra ze binnen zijn wordt je gebeld.
Ik had de mijne binnen een week.
Ik heb mijne (30gb) gekocht bij machouse of ze altijd op voorraad zijn weet ik niet maar ze kunnen altijd 1 reseveren voor je zodra ze binnen zijn wordt je gebeld.
Ik had de mijne binnen een week.
Bij Apple bestellen duurt gewoon 2 weken, in ieder geval voor de 15GB versie. Die heb ik zelf gister besteld. Misschien zou je bij mailamac.nl kunnen kijken.
Verwijderd
ik heb zelf mijn 15 GB Ipod op gewoon apple.nl gekocht, ik had hem de volgende week binnen. misschien dat ze gewoon zo hard gaan dat ze nu moeilijk te krijgen zijn.
P.s. als je een student bent, moet je ff een kijkje nemen op het onderwijs gedeelte en dan naar de shop (scheelt wat Euro
) erg relax!!
P.s. als je een student bent, moet je ff een kijkje nemen op het onderwijs gedeelte en dan naar de shop (scheelt wat Euro
Hmm bij de winkel waar ik besteld heb zeggen ze dat de vraag groter is dan het aanbod en daarom langere levertijden. Misschien is het ook wel zo dat ze eerst de oude iPods kwijt willen en daarom niet grote voorraden aan gaan leggen...
Ik zoek dus nu ook al zooo lang naar een "oude" 10 gb iPod.. Maar aangezien ik te lang heb gewacht, zijn ze nergens te krijgen
Ik heb hem maar on-line bij Apple besteld. Volgens de orderbevestiging wordt ie uiterlijk 24 juli verstuurd.
Yes!! Net bevestiging ontvangen dat hij vandaag verzonden (zaterdag !?!) verzonden wordt. Da's dus vrij snel, binnen 1 dag.
Tja, iedereen is op vakantie (alleen bij Apple blijkbaar niet)
No production networks were harmed during this posting
bij Dixons kun je ook iPods kopen
edit: had niet gezien dat alexbl69 hem al besteld had
edit: had niet gezien dat alexbl69 hem al besteld had

[ Voor 59% gewijzigd door Falskdansker op 13-07-2003 14:39 ]
En, heb je em al binnen? Het zou toch niet zo zijn dat apple.com sneller levert dan alle andere bedrijven die ze niet op voorraad hebben? Of putten die andere bedrijven uit andere voorraden ofzoalexbl69 schreef op 12 July 2003 @ 06:31:
Yes!! Net bevestiging ontvangen dat hij vandaag verzonden (zaterdag !?!) verzonden wordt. Da's dus vrij snel, binnen 1 dag.
Nee, nog niet binnen. Maar volgens de bevestiging is'tie 12 juli (zaterdag) verzonden, dus effectief pas maandag. Naar ik begrepen komt hij uit Engeland, dus dat zal wel 2 a 3 dagen duren.
Yes, hij is binnen. Vind ik toch vrij snel.
alexbl69 schreef op 16 July 2003 @ 10:20:
Yes, hij is binnen. Vind ik toch vrij snel.

Krijg net bericht dat Apple 'em nog steeds niet verstuurd heeft. Geen enkele winkel in Noord-Nederland heeft ze nog...
Pagina: 1