Toon posts:

ringtone probleem met samsung SGHA 300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan bijna geen ringtones vinden voor mijn samsung SGHA 300.
zijn er misschien meer tweakers die een samsung SGHA 300 hebben, zo ja hoe komen jullie dan aan jullie ringtones (google zoeken vind je niet echt veel).

Zijn er misschien ook programma's voor ... (het liefst gratis natuurlijk :P)

bvd Eriki

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
:? Waar kan ik gratis logo's en ringtones naar mijn telefoon versturen?

Simpel: Nergens meer.
'Vroeger' was dit wel mogelijk, maar tegenwoordig wordt er per ringtone al gauw een bedrag tussen de €0.50 en €2 gevraagd.
Daarom is het momenteel ook goedkoper om een datakabel te gebruiken. Dan zitten er in princiepe (behalve de aanschaf van de kabel) geen kosten meer aan vast.
Als je een Nokia telefoon gebruikt, is Logomanager een zeer handig programma om via een datakabel ringtones en logo's te versturen naar je telefoon.

Om ringtones en logo's te downloaden/versturen is deze site een goede kanidaat.
Ik ben bang dat je geen gratis ringtones meer kan vinden :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel zo'n data kabel, maar welk programma moet ik dan gebruiken om ringtones te krijgen ????

Verwijderd

Ik denk niet dat je echt goed hebt gezocht want wanneer ik zoek op Google is mijn 1e hit deze :p Hier vind je niet de meest actuele ringtones maar toch wel aardige ringtones. En het invoeren is al helemaal makkelijk. De volgende site is ook wel aardig... Hier vind je er ook nog wel een paar. Dit is een programma die de standaard Nokia codes omzet naar codes voor de A300...
Komt er dus op neer dat er best gratis ringtones te vinden zijn...het invoeren is wat omslachtig, maar dan heb je ook wel wat :) En als je de meeste hippe, trendy, coole ringtone wil hebben dan moet je betalen, of heeeel goed zoeken :+