Toon posts:

abit bh7

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vandaag moederbord een abit bh7 binnengehad met een intel pentium4 2,6ghz op 800mhz fsb. Nu werkt de computer. maar ik krijg met geen ene mogelijkheid die processor op 2,6ghz standaart staat hij op 1300mhz ik kan wel overklokken in de bios maar dan kom ik maar tot de 2ghz. Op de site van gistron stond toch echt dat het zou moeten werken.
weet iemand van jullie wat ik fout doe??

Verwijderd

ik heb eens een asus moederbord gehad en die werkte ook niet met mijn amd processor, ik heb dus eerst 1250 mhz gehad, en daarna 1000 mhz, toen ik probeerde over te klokken liep de temp op en viel hij telkens uit... het bleek dus dat dat moederbord kapot was (asus dus :( )

ik adviseer even te bellen met gistron en even dat mobo terug te laten sturen... doe voor de zekerheid het cpu er ook bij, het verzenden kost 5,50 tot 5 kg

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:31
euhm je mobo heeft een i845pe chipset die is gemaakt voor 400/533fsb en dus niet voor 800fsb dus is het ook niet gegarandeerd stabiel te lopen op zo'n hoge fsb oftwel neem een ander mobo

jouw mobo specs: http://www.abit-usa.com/p....php?categories=1&model=3

[ Voor 27% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-07-2003 20:35 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie Fanatic_FS hierboven ^

Je mobo ondersteunt je CPU niet goed- het is verstandig om dat in toekomst uit te zoeken voordat je bestelt. De P4 2.6 is er in 2 uitvoeringen en jij hebt de snellere, die dus niet door de BH7 ondersteund is.

/basic - dicht

[ Voor 25% gewijzigd door dion_b op 10-07-2003 21:41 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.