Toon posts:

A7V333 rev 1.02 of 1.04?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geachte tweakers :>

ik heb hier 2 moederborden van Asus A7V333, de rev. 1.02 en 1.04...
nou vraag ik mij af welke beter is, nou zou je denken: 1.04 natuurlijk wat die is nieuwer. maar aangezien jullie die-hard tweakers meer ervaring hebben dan een test van 5 a 10 minuten kan dit toch anders zijn, na enige tijd zoeken heb ik mezelf maar doorverwezen naat GOT omdat ik niks tot bijna niks hier over gevonden heb :'(
En ik heb met mijn rev. 1.04 die normaal in mijn pc zit enkele problemen: afentoe valt het beeld voor een halve seconde weg, en soms reboot hij vanzelf en ziet hij mijn harde schijf eventjes niet, dan hoor je de HD weer opspinnen en ziet hij hem wel weer :?
wat me wel opvalt aan de 2 mobo's is dat de chipset koeling totaal anders is:
- rev 1.02: heeft een zeer dunne (groene) chipset koeling
- rev 1.04: heeft een normale (grijs/zilvere) chipset koeling die volges mij wel bekent is bij de Asus eigenaren ;)
het lijkt mij dan dat de rev 1.02 langzamer is op de chipset of is dat gewoon onzin en wordt de chip van 1.02 dan gewoon veel warmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 18:46
Versie 1.4 heeft inderdaad een betere chipset(koeling)....zie ook de supportsite van asus!
Daar zie je dat de 1.4 versie de xp2600+ nog "officieel" ondersteund en de 1.2 niet !
Fsb van 166 is absoluut geen probleem op een 1.4 versie....op sommige 1.4-borden wordt zelfs de 200mhz fsb gedraaid !

Daarnaast verwijs ik je door naar de Asus a7v333 topic, wat al bijna de 3000 posts is gepasseerd.......komt het ook duidelijk naar voren !

[ Voor 7% gewijzigd door Drake op 11-07-2003 01:08 ]

Systeem Specificaties Workstation Systeem Specificatie Toshiba Portege M200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals Drake terecht verwijst kun je hier veel meer info over vinden in: [rml][ Ervaringen] Asus A7V333 - Deel 3[/rml]

/zoekertje/dubbel - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.