USB muis en Windows 98SE

Pagina: 1
Acties:

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Voor et eerst in een jaar wil ik weer windows 98SE installen op mn PC

Maar zodra ik iin win98se zit, doet mn USB muis (intelli explorer) et niet! maakt niet uit wat ik doe! zelfs op een usb>ps2 converter wou ie niet! (kan heel goed zijn dat die converter stuk is though) Maar ik wil em dus WEL gewoon op USB hebben!

hij detecteerd em zeg maar wel (je ziet em wat doen als je em er in prikt) maar bewegen homaar!

ik vermoed (een klein beetje) die VIA drivers, (naar de vele verhalen erover)

Iemand die et zelfde probleem heeft? en die tips kan geven?

thnx

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Via heeft speciale USB filter drivers misschien niet geinstalleerd ... (zitten namelijk NIET in de 4in1 driver)

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Nou zal wel niet aan de VIA drivers liggen. Ik heb 2 mice op mijn USB port en een scanner en totaal geen probleem.

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Was pasgeleden bij Mycom aan het wachten op de o zo trage TD en toen had iemand ook dit probleem. Lag toen toch echt aan de combinatie Moederbord - Drivers

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mag misschien dom klinken, maar heb je in je bios je usb controller wel aanstaan en goed ingesteld ? just a thought :)

Verwijderd

Heb je de Via usb drivers al geprobeerd? Nee? check dan www.viahardware.com, aan de rechterkant staat ergens bij downloads usb drivers.

Verwijderd

jaja
Pagina: 1