[Lotus Notes] Replication Conflicts

Pagina: 1
Acties:

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 20:18
Ik wil in een applicatie een view hebben waar ik alle replication-conflicts in terug kan zien. Nou heb ik een view aangemaakt en in de viewselection het volgende commando gezet 'SELECT @IsAvailable($Conflict)'
Ik krijg echter geen replicationconflicts te zien terwijl deze wel in de database aanwezig zijn. Iemand een idee wat de juiste manier is?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Verwijderd

Heb je bij je view-properties de optie 'Show responses in hierarchy' nog aangevinkt staan?

Replicatie-conflicten worden namelijk responses naar het andere replicatie conflict. En responses worden niet getoond met deze optie aan en zonder het hoofddocument in de view.

Ik heb even getest, de formule werkt. Ben zelf ook al eens een halve dag aan het zoeken geweest met dit probleem

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Dit is de juiste manier, maar er zit een 'addertje onder het gras' waar je wellicht door genept wordt.

Replication conflicts zijn response documents op het 'oorspronkelijke' document, dus moet je ervoor zorgen dat view property 'display documents in a response hierarchie' UITzetten. Laat je die optie aan (=default), dan laat Notes alleen de response documenten zien waarvan ook de parent onder de selectieformule valt.

Ik ben hier zelf regelmatig ingetrapt 8)7.

Oops, dubbelpost, sorry! :X

[ Voor 8% gewijzigd door kasper_vk op 10-07-2003 19:42 ]

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'