Terugroepactie Coolermaster aero 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Ik ben in het bezit van een Aero 7 (geen 7+) en ik las vandaag op coolermaster.com dat deze cooler terug werd geroepen. Deze wordt dan door de dealer kosteloos vervangen door een goedwerkende aero 7+. Bij de gewone aero 7 is er een fout ontdekt wat op den duur je systeem beschadigd.
Zijn er hier mensen waarbij al deze cooler is vervangen?

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

Skef

Ik scheer.me

Heb er geen, maar weet wel wat de fout is: Ze branden door... Heb er op werk al verscheidene teruggekregen, hierna zijn ze ook uit het assortiment gehaald...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Branden ze doordat de cooler op maximale toeren draait? De mijne draait maar op de helft van het aantal toeren.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Inderdaad, bij maximaal toerental kan hij doorbranden...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
dat is dan ook lekker
de verzendkosten zijn zeker wel voor eigen rekening?
heb je toevallig een stuk tekst daarover?
ik kan namelijk niks op de coolermaster site vinden (ik zal er wel langs kijken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Crash-Override schreef op 10 July 2003 @ 17:52:
dat is dan ook lekker
de verzendkosten zijn zeker wel voor eigen rekening?
offtopic:
Als een autofabrikant een bepaalde serie terugroept, wordt toch ook niet de brandstof welke gebruikt is om bij de garage te komen vergoedt?

Ik vind het al een toffe service van Coolermaster dat ze dit zo doen, maar het lijkt me praktischer als eerst alle dealers van zo'n actie op de hoogte worden gebracht, zodat ze genoeg Aero7+ op voorraad hebben, en weten wat te doen met de oude (teruggebrachte) koelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Nadat ik het stuk gelezen had, heb ik ff op coolermaster.nl gekeken en naar hun gebeld en het werd bevestigd door hun.

To HK Aero 7 owner only: due to the design problem, our previous Aero 7 fan will potentially be damaged after certain amount of usage. We have noticed the problem and released the improved Aero 7+ to replace Aero 7. To be safe and this is a recall notice, we advise you to take your Aero 7 to our office before July 15th to exchange with Aero 7+. Should you have any inquiry please feel free to contact us.

Dit stuk gaat over hong kong, maar geld dus(behalve de datum) voor nederland.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Skef schreef op 10 July 2003 @ 17:55:
[...]

offtopic:
Als een autofabrikant een bepaalde serie terugroept, wordt toch ook niet de brandstof welke gebruikt is om bij de garage te komen vergoedt?
lol, dat zou wel helemaal te gek zijn :P
maar heel soms worden de verzendkosten ook vergoed hoor,
ennuh, je kunt het altijd vragen/proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Skef schreef op 10 July 2003 @ 17:55:
[...]

offtopic:

Ik vind het al een toffe service van Coolermaster dat ze dit zo doen, maar het lijkt me praktischer als eerst alle dealers van zo'n actie op de hoogte worden gebracht, zodat ze genoeg Aero7+ op voorraad hebben, en weten wat te doen met de oude (teruggebrachte) koelers...
De dealers weten volgens mij van niets. Ik belde vanmiddag Computer Planet in Leiden en die wisten van niets. Het werd wel bevestigd door de Coolermaster vestiging te venlo.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Aha, ok, en wat moet je er dan in Nederland mee doen? Terug naar degene die jou die koeler heeft verkocht?

Hoe weet de verkoper nou, waar ie vervolgens z'n geld terug kan krijgen?

edit: Ook Salland Automatisering weet van niks...

[ Voor 15% gewijzigd door Skef op 10-07-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
In nederland moet je terug naar de dealer en daar wordt ie omgeruild. Voor de dealer? Voor hun lijkt me een garantie kwestie.
Verdere informatie heb ik niet, maar morgen word ik teruggebeld door Computer Planet.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat je nog ff moeten wachten totdat iedereen (de dealers dus) in NL hierover is geinformeerd.

Waarom trouwens niet alleen de fan vervangen, is een stuk goedkoper lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Bij mij is tie idd doorgefikt

/edit: zichtbaar overigens

[ Voor 35% gewijzigd door Bolk op 11-07-2003 14:10 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Pagina: 1