Toon posts:

.net passport verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je het .net passport op een fatsoenlijke manier kunt sluiten? Je Hotmail account kun je makkelijk verwijderen, maar het .net passport is iets lastiger. Het meest vervelende is, dat daar ik gebruik heb gemaakt van een geldeelde internet verbinding, zijn ook alle nicks van mijn buur jochies (hun .net passport nicks) aan mijn passports gekoppelt. Of komt het omdat ze bij mij ook af en toe op de pc hebben ingelogd. Maakt niks uit, maar ik wil er iig een paar sluiten en ook die vage nicks in mijn lijstje kwijt.
Iemand??

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ze hebben het inderdaad behoorlijk goed verstopt:
http://www.passport.com
• Inloggen met de sign-in button
• Member-services tabje
• I want to change something... ...Close my .NET Passport account

Edit: Je bedoelde toch echt dat je 'm wilt verwijderen? iig, dat neem ik even aan, aangezien je dit niet in SA post, maar in I&T.

[ Voor 25% gewijzigd door intoxicated op 10-07-2003 17:25 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

intoxicated schreef op 10 July 2003 @ 17:25:
[...]
Edit: Je bedoelde toch echt dat je 'm wilt verwijderen? iig, dat neem ik even aan, aangezien je dit niet in SA post, maar in I&T.
Dat maak ik wel op uit de bewoording van de TS.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mr. Liu schreef op 10 July 2003 @ 17:27:
[...]
Dat maak ik wel op uit de bewoording van de TS.
Ach, 'k vond het wat vaag en het lijkt me wel zo safe om het nog even te checken. Anders kunnen we straks misschien een topic verwachten met de vraag waarom hij nergens meer kan inloggen met z'n Passport :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

intoxicated schreef op 10 July 2003 @ 17:29:
[...]
Ach, 'k vond het wat vaag en het lijkt me wel zo safe om het nog even te checken. Anders kunnen we straks misschien een topic verwachten met de vraag waarom hij nergens meer kan inloggen met z'n Passport :)
ROFLMAO! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
zegguh, ik mag dan wel eens onduidelijk zijn in mijn verwoordingen, maar je las het in een keer goed.
En zo'n digibeet ben ik nu ook weer niet. Maar sinds ik mijn .mac heb, maak ik nauwelijks tot geen gebruik meer van .net....

Het probleem is, het zijn/waren hotmail accounts, als je deze sluit, dan is je .net niet verwijderd. Maar als je via bovengenoemde oplossing dit wil doen, dan wordt je weer verwezen naar hotmail. Kortom, dan kom je in een cirkel terecht.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 16:16 ]

Pagina: 1