May the Force be with You instead of Bill
Hiero: www.analogix.com
Op het ene moment heb ik 3.5 gig over mijn lan getransport, en 2 min later nog maar 200 meg, dat kan dus niet, en dan praat ik over totaal van de maand.
Hm vreemd, bij mij wekrt ie prima hoor. Welk OS heb je?Op maandag 27 november 2000 23:26 schreef Jedi Lord het volgende:
heb ik geprobeert, maar die stats die dat progie bijhoud deugen niet.
Op het ene moment heb ik 3.5 gig over mijn lan getransport, en 2 min later nog maar 200 meg, dat kan dus niet, en dan praat ik over totaal van de maand.
hey kappuh! Hij vond mijn proggie al leuk!Op woensdag 29 november 2000 00:36 schreef The-Force het volgende:
Transcend Network Supervisor misschien?
(Nee ik heb niks zinnigers te doen, ja ik verveel me)
BTW, bandwidth monitor is echt wel goed... bijhouden van traffiek, snelheid, resetten op instelbare intervals, ...
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
ik kan die bandwith monitor niet vinden...want als ik met google zoek krijg ik zoveel reply's, dat ik geen idee heb welke het nou is..
Dus de vraag: Ik ben ook op zoek naar een proggie zoals du meter, maar die dan per netwerkkaart kan meten en tegelijk dus niet zoals met DU dat je er 1 kan selecteren...
http://www.tweakers.be/meuktracker/3063
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dit programma lijkt me het dus ook niet helemaal
leuk maar is hem toch niet helemaal, om te beginnen pakte ie niet de netwerkkaart bij mij maar de MS TCP loopback. je kunt niet kiezen of je meerdere netwerkkaarten wil monitoren.Daarvoor zijn er tal van handige programma's in omloop om het dataverkeer per maand te meten.
meten meer doet ie niet, je hebt de mogelijkheid limit in het programma zitten maar daar staat alleen iets over tijd in, helemaal nix met mb's ofzo.
(verder is de vertaaling nogal belgisch > goedkopere traffiek tijdens de daluren.
Conclusie: ik blijf bij mij analogx netstat live.
(wat nog het aller lelijkste is is dat er geen uninstall bij zit, is toch wel handig aangezien het programma wel dingen wegzet in je register
goed nieuws dus!
Hello,
Thanks for your interest in DU Meter. It's not possible to run two instances of DU Meter on the same computer. We have a new version due out later this fall or in early winter which will be able to do what you want, by differentiating traffic by IP address, something that's currently not available. I would be glad to let you know when it's available, or when we have a more firm release date. The developer is hard at work on this version to get it ready as soon as possible.
Thanks for using Rose City Software products. Be sure to check out our
other award winning products at http://www.RoseCitySoftware.com/
Best Regards,
Alice Allen
InfiniSource/Rose City Software
Technical Support
techsupport@infinisource.com
DU meter ziet er naar mijn mening het best uit en is precies wat ik wil hebben, alleen dan met ondersteuning voor het monitoren van meerdere netwerk devices tegenlijk.
De oplossing:
1) Install DU Meter
2) maak een kopie van de directory
3) maak een snelkoppeling naar je 2e du meter executable
4) eigenschappen van je snelkoppeling -> addvanced -> vind run with different credentials aan.
http://members.chello.nl/j.blok12/other/dumeter2x.JPG
Start je du metertjes op (je tweede vraagt nu om een username + pass.. vul dit in, maar wel van een ander account) en stel ze in
Nadeel is wel dat je waarschijnlijk na een reboot je du meter opnieuw moet instellen, maar dat heb ik nog niet geprobeert.
Ik kwam er heel toevallig achter toen ik voor de zoveelste keer naar zo'n prog zat te zoeken en het bijna had opgegeven
DU meter start namelijk wel onder verschillende accounts op. En die draaien ook tegelijk. Toen dacht ik, misschien doet ie et ook wel op deze manier, en dat schijnt te werken
edit: let op, dit is een vrij oude topic he
[ Voor 6% gewijzigd door impact op 08-06-2003 16:15 ]
Welke winroute versie is dat dan?mossel schreef op 29 November 2000 @ 12:13:
Ik share mijn verbinding met Winroute die automatisch het dataverkeer per NIC in de gaten houdt
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Verwijderd
Ik zoek een tooltje waarmee ik remote diverse servers/IP's in de gaten kan houden.
Zoals of de server nog pingt etc..
Het gaat me niet om de programma's van de server maar echt over de verbinding.
Het moet een tooltje zijn dat op XP moet werken en wat weinig tot geen recources gebruikt(cpu/mem/bandbreedte). Liefst freeware, maar als het niet anders is mag het ook tryware of shareware zijn(als het bevalt koop ik het wel)
Iemand nuttige tips welke proggie's dit doen?
http://www.casdk.com/prod/cim/?lref=www_frontpage
What is Crystal Internet Meter?
Crystal Internet Meter helps you to maximize your bandwidth potential by letting you see just how much of it is actually utilized at any given time. It can display bandwidth data in a customizable real-time graph, a numerical display, or both. Other features include a very detailed overview of how much you have downloaded and uploaded during the last hours, days, weeks, months and years! Crystal Internet Meter also has a built-in "Ping Meter" that monitors if specific websites are down or how long it takes to get in contact with them.
Some of the key features include the following points.
· Monitor computer traffic ... - Crystal Internet Meter shows your the Internet traffic generated to and from your computer in a nice, configurable and supercool graph! Many graph features are available!
· Also in depth ... - Besides a graph, showing realtime traffic to and from your computer, Crystal Internet Meter also features a powerful "Transfer History" tool. The Transfer History tool lets you see just how much traffic has passed through your computer within a specific hour, day, week, month or year interval!
· Non intrusive ... - A small realtime traffic graph in the Windows tray, makes in possible to monitor traffic without occupying valuable desktopspace. Just keep the graph in the tray, and whenever you need a detailed overview, simply click on the tray graph to bring up a bigger graph!
· Compatible technology ... - Works with Windows 95, 98, NT, 2000, XP and Windows Me. Also direct support for DialUp networking, DLS, LAN and more connection types!
· Even more ... - Crystal Interner Meter also implements small Internet tools. One of the tools are a built-in "Ping Meter" that lets you know if a specific Internet site is down or how fast it is to contact!
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
moet dus www.analogx.com zijnOviparous schreef op 27 November 2000 @ 23:22:
AnalogX netstats ofzo doet het geloof ik ook....
Hiero: www.analogix.com
PGEQRZEM
lekker nuttig om iemand na 3 jaar te verbeteren

dat is altijd een probleem met oudere topics; het is ingewikkeld om telkens op de datum te gaan letten van een bericht wat je quote. Zou een kleurverloop per jaar niet iets zijn; zodat een bericht van een aantal jaar oud lichter is oid?Erkens schreef op 08 June 2003 @ 19:10:
[...]
offtopic:
lekker nuttig om iemand na 3 jaar te verbeteren
[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 08-06-2003 19:14 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maar ik vind dat spider een goed punt heeft, dat zou het een heel stuk duidelijker maken ja, of kleurverschil, fel groen is nu en donkerrood is een jaar of meer geleden
Verwijderd
De topic is al steen oud, ik zou voorstellen dat topics X tijd oud automatisch gesloten worden.
Ik keek dus ook alleen naar de laatste replyer en die was dus van vandaag.
React Bugs en Featurerequests
of een voorstel doen in LA
en niet in dit oud topic
Dat is ooit al voorgesteld geweest maar verworpen.De topic is al steen oud, ik zou voorstellen dat topics X tijd oud automatisch gesloten worden.
Dit topic is gesloten.