Toon posts:

Email confirmation of reading

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een email verstuur dan krijg ik na verloop een berichtje als de ontvager de email heeft gelezen/ontvangen. Nou ben ik benieuwt of andere ook zo'n berichtje krijgen als ze mij een email sturen en of het mogelijk is om de inhoud van de confirmation zelf te veranderen. De email client die ik gebruik is Pegasus maar ook Outlook op een andere pc.

BVD

Verwijderd

In OUTLOOK EXPRESS 6:

TOOLS - OPTIONS - RECEIPTS

Hier kan je kiezen of je een bevestiging wilt of niet. Andere mensen krijgen dit alleen als ze dit ook in hun mail-instellinge zetten.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

* RaZ heeft dat standaard uit staan.

Ik stuur geen confirms. Waarom niet? Nou, omdat wij een aantal diverse mail-addressen hebben op't werk, waarvan 1 naar 7 man gestuurd wordt. Als iemand dat een bevestiging wilt, krijgen ze er 7 :)

En dan nog, zo'n confirm,is niet rechts-geldig zoals je bij een fax wel hebt (RX-TX rapport).

[ Voor 20% gewijzigd door RaZ op 10-07-2003 16:06 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Het ligt er aan of de ander het ook ingesteld heeft. Dat hij/zij een melding krijgt dat de email ontvangen / Gelezen is.

Volgens mij kun je de confirmation niet zelf veranderen. Hoe en wat zou ik niet weten. :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Softwarevragen horen niet in I&T.
I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

zoals je bij een fax wel hebt (RX-TX rapport)
Even voor de duidelijkheid: faxen zijn niet rechtsgeldig. Die verzend-rapporten dus ook niet of nog minder. Zolang beide partijen de fax als zodanig niet betwisten kan 'ie als 'bewijs' gebruikt worden. Maar zolang beide partijen dat niet betwisten kun je zelfs een drol in een doosje als overeenkomst of opdracht zien.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1