Toon posts:

Wie helpt mij

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CREATIVE 5.1 5500 speakersetje en nu heb ik een geluidskaart gekocht maar weet niet of het samen kan wie wil mij dat vertellen het geluidskaartje sttat op de volgende link:

http://www.sweex.com/product.asp?pId=104

en het setje op de volgende link:

http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=375

Wie helpt mij want ik krijg het niet voor mekaar misschien staan de instellingen niet goed ofzow of het gaat gewoon niet samen???

8)7

Verwijderd

ik zie dat het je eerste post is, dus bij deze welkom op GOT maar misschien dat je toch eerst ff de FAQ wil doorlezen.. Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Wat heb je al geprobeerd en wat is precies je probleem hier hebben we niet zo heel veel aan..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 15:32 ]

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

kort en bondig, ja er zit een lijningang op je speakerset. Je moet dus 3 kabels naar je geluidkaartje trekken.

[ Voor 31% gewijzigd door |sWORDs| op 10-07-2003 15:34 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Je moet bij de installatie van de driver de juiste keuzes maken anders werkt de 5.1 eigenschap niet. je moet dus kiezen voor de optie 8738 in sound card (rear speakers jack individualy. Dan krijg je de keuze (na opnieuw opstarten) welke soort set je hebt, in jou geval is dat dan 5.1 Je moet hem wel aansluiten met de 3 jackplugjes in de soundcard dus voor je sub/centre de front en de rear speakers.

Success

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 15:29:
ik zie dat het je eerste post is, dus bij deze welkom op GOT maar misschien dat je toch eerst ff de FAQ wil doorlezen.. Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Wat heb je al geprobeerd en wat is precies je probleem hier hebben we niet zo heel veel aan..
Kijk ik heb een coax kabel aan een RCA kabel want beide kabels moesten samen worden gebruikt stond in de handleiding de ene zit in het kastje van het surroundset in COAXIAL en de andere in LINE IN in sound kaart maar hoor geen geluid ligt aan de kaart of aan de instellingen sorry als ik niet helemaal duidelijk ben ben nog maar een rookie!!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wie helpt mij want ik krijg het niet voor mekaar misschien staan de instellingen niet goed ofzow of het gaat gewoon niet samen???
Hier kunnen we niet echt wat mee. Je moet het gewoen op elkaar aansluiten zoals in de handleiding staat, de driver installeren. Als je een probleem hebt, is dat vaak erg makkelijk zelf op te lossen (apparaatbeheer kijken, speakerinstellingen van windows, control panel van de geluidskaart etc etc). Allemaal dingen die je zelf kan proberen. Het is de bedoeling dat je dat doet voor je een topic opent.

En als je een topic opent, is het handig dat je aangeeft WAT het probleem precies is dat je een normale topictitel kiest en niet 'wie helpt mij' en dat je aangeeft wat je zoal allemaal gedaan hebt, zodat die oplossingen niet nog een keer komen.

Zie de FAQ over hoe je het aan moet sluiten:
AV FAQ; Veelgestelde vragen

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 10-07-2003 15:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.