Flames bin met votes...

Pagina: 1
Acties:

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40
Zou het niet makkelijk zijn om het mogelijk te maken alle niet gewaardeerde of overbodige berichtjes die in de serieuze foraŽs gepost zijn door middel van votes systeem naar een soort niet gewenste berichten kan allá de bulkmail protector van hotmail (tja, was zo snel het eerste voorbeeld wat ik kon verzinnen) te verhuizen?

Dus gewoon dat bijv. 25 personen zich ergeren aan een berichtje, als die dan allemaal een keer op de `verbanŽ knop geklikt hebben verhuist het berichtje automatisch naar de afvalberg waar mensen met rare interesses het dan nog kunnen bekijken als er geen slotje opzit...

Verder kan je dat natuurlijk ook nog met mensen doen, en als iemand dan een paar keer `niet gewaardeerdŽ is dat dan zŽn naam rood wordt, en dat mensen met een goed aura bijv een blauwe naam krijgen (veel posts, weinig afkeuring)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Hmmmm... doet me een bietje denken aan het mod-systeem van T.net, maar dan anders. ;)

Een "Vote" vind ik wel lache...

<h4>Arjen!!!</h4>

LinkedIn WoT Cash Converter

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
-1 - Heeeel slecht idee :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:59
hmm, grooooot nadeel: mensen kunnen bewust weggemod worden --> ook als ze niets serieus fout doen maar iemand zich gewoon op zijn p#k getrapt voelt en een exit-campagne gaat voeren.

We spend our years as a tale that is told

• 4POX
  • Laatst online: 19-02 10:10

4POX

Everybody is wired

+10 Laat de mensen beslissen, Adjes zijn zo alleen zonder leven

AKA Rinkel weblog

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Nadeel van zo'n systeem is als iemand een beetje een controversieele mening heeft, die veel mensen niet delen, dat zo'n persoon naar de bittenbak "gevote" kan worden.

Lees : "jouw mening spreekt me niet aan...." [klikkiedieklik] " -1 - loser"

Zie wat er nu ook een beetje gebuert bij het modden op T.net, men is gemiddeld niet in staat objectief naar een uitspraak te kijken, maar vergelijkt dat met _zijn eigen_ mening, en komt dat niet overeen, hoppa, weer een negatief puntje erbij.

Voorbeeld : Ik post in het Onzin Forum dat ik een onderwerp "Ik heb lekker gepoept" nergens over vindt gaan. Morgen zit ik dan lekker in het "Loser-hoekje", terwijl ik eigenlijk een harstikke aardige gozer ben... *kuch*... :D

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Dan laat je alleen mensen voten die een bepaalde karma hebben verdiend of zo iets ..

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 14:29

duderuud

Sliden is koel

Juist, de mensen die hier al lang komen, en die al een bepaalde 'reputatie' hebben (positief uiteraard)

Motor-Forum.nl

• XElD
Er zitten inderdaad wat haken en ogen aan, maar ik vind gewoon dat GoT op dit moment vervuild wordt met onzinnige topics...

En tje, zoŽn syteem hoef je natuurlijk niet toe te passen op het onzin forum...

Verwijderd

werkt allemaal niet

gewoon meer mod's toevoegen, zodat hashboer en dergelijke snel deruit gehaald worden

ook zu het heel wat verbeteren als het onzin forum der gewoon uitgekeild werd, vroeger was dat niet nodig en als er streng wordt opgetreden gaan ze ook niet in de "echte" fora gaal lopen spammen

• XElD
Ik wil wel mod zijn :)

• PcDealer
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 28 november 2000 00:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
Voorbeeld : Ik post in het Onzin Forum dat ik een onderwerp "Ik heb lekker gepoept" nergens over vindt gaan. Morgen zit ik dan lekker in het "Loser-hoekje", terwijl ik eigenlijk een harstikke aardige gozer ben... *kuch*... :D
Is wel een slecht voorbeeld > inderdaad foetsie ermee :7

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1