Toon posts:

Van DVD naar DVD monteren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tiental DVD+ RW's opgenomen met een gehuurde stand alone philips machine. Nu zoek ik nog software om m.b.v. de PC fragmenten hiervan met (sub)titels op 1 DVD te monteren, maar met de programma's waarvan ik dacht dat het kon (DVD-shrink, Nerovision) krijg ik het niet voor elkaar.
Iemand een suggestie?

Sorry, per ongeluk op verkeerde plaats gezet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 15:03 . Reden: foute plaatsing ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

[VB] -> [SA] ?

Na 4 keer nalezen vat ik hem >:)

Ik heb alleen zelf maar orginele DVD's naar DVD-5 zitten omgooien. Welk ik heb gedaan met DVD2one. Hoe het zit met opgenomen DVD's (video-recorder-idee), geen idee. Maar... die subs zitten er toch al in het beeld ingebakken? Neem aan dat'ie niet de subs uit je bron kan halen als apparte data.

[ Voor 74% gewijzigd door RaZ op 10-07-2003 15:07 ]

Ey!! Macarena \o/

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Al op http://www.doom9.org/ gekeken?

Edit: en dit stuk uit de SA FAQ. Vergeet ook niet te [google=ripping dvd fragments]

[ Voor 77% gewijzigd door Rafe op 10-07-2003 15:30 ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

heb je een DVD-speler op een standalone DVD-recorder aangesloten?
er zit toch Macrovision bescherming op speelfilms?
je had beter met ondertiteling kunnen afspelen, dan had je dat gelijk mee kunnen nemen in de opname.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• roush
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 08:40

roush

Trust no 1

Ik heb dat ook al een keer gedaan. Waarschijnlijk wel op een omslachtige manier, maar goed. ik deed het op de volgende manier:

Opzetten van de film naar Avi met het programma dvd2avi en vandaarduit gewoon weer gebrand met Ulead DVD Moviefactory2.

Ik had het in de tussentijd nog gemonteerd en daardoor ging de kwaliteit iets achteruit. Probleem is wel dat dvd2avi volgens mij beeld en audio niet tegelijk kan omzetten in 1 avi.

Iig, het is een idee 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het wat nader toelichten: Ik heb een test gedaan met CCTV camera's (= video composiet) en dit met een • Philips DVD+ RW 890 stand alone machine integraal opgenomen. Nu heb ik daar maar kleine stukjes van nodig, die ik achter elkaar met een eigen (sub)tiltel op één DVD wil zetten.
@ Rafe:
Ja, wel gekeken, maar nog niet gevonden wat ik zocht. Geregistreerd, maar kan nog niet inloggen om een vraag te stellen. Heb ook al een probleempje met DVD-Shrink. (waar je trouwens wel stukjes mee kan knippen, maar die loopt steeds vast op bepaalde DVD's, maar ik kan niet vinden waar de log wordt bijgehouden.....)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:47

LopeZ

Too much is never enough

Gebruik eens de zoek, dit is al erg vaak gevraagd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.