ASUS V9950 FX5900 128 MB DDR - Heeft iemand hem al?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand de ASUS V9950 FX5900 128 MB DDR al in huis en zo ja, waar heb je hem besteld? 3 winkels konden hem niet krijgen -> leverancier had het niet en had ook nog is een onbekende levertijd.

Iemand die informatie heeft over de verkrijgbaarheid van deze videoplank?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Het grote GeForce FX topic ( Deel 3 )

Past je vraag perfect in.

Verwijderd

Op Tweakers.net stond er iets over.De kaart schijnt al op mei gelanceerd te zijn.Maar het duurt altijd nogal lang voordat ze in de winkels liggen.

Verwijderd

hij is gewoon te bestellen bij onze leverancier,
of ie op vooraad is weet ik niet, de ultra is er wel iedergeval, welke leverancier bedoel jij?

• Maarten
  • Niet online
PriceWatch al geprobeerd :?

zie: Hier :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten op 10-07-2003 15:14 ]

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 15:05:
hij is gewoon te bestellen bij onze leverancier,
of ie op vooraad is weet ik niet, de ultra is er wel iedergeval, welke leverancier bedoel jij?
1 leverancier die ik weet is McDos. De Ultra is mij nog te duur :) Bij McDos was ie overigens ook wel te bestellen, maar dan weet je niet wanneer je hem binnenkrijgt..

Als ik echt nog lang moet wachten, dan bestel ik alsnog liever een V9900...
Jaja, ook al geprobeerd.. :) Daarvandaan kwam ik achter het bestaan van deze kaart... Nu de reviews doorgelezen en specificaties op ASUS.com die er ook al ruim een week staan. Volgens de pricewatch ~14 winkels die hem leveren, Multicom zegt op de site zelfs dat ze hem binnen 1 tot 3 werkdagen kunnen leveren. Maar als je ze belt dan kan het nog wel is 2 weken gaan duren...

Ik bestel nou niet elke week een videokaart en hou dit dan ook niet elke week in de gaten welke er weer nieuw zijn. Gaat dit altijd zo in deze markt? Eerst lekkermaken en dan er eerst nog voor onbekende tijd niet zijn?? :)

[ Voor 78% gewijzigd door SanderTje! op 10-07-2003 15:30 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hij is al een aantal weken op voorraad bij Alternate en Informatique hoor :)

Niet op voorraad.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Beetje nutteloos topic imo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.