Toon posts:

Vraag #1 - Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om een nieuwe pc aan te schaffen. Het leek me leuk om me systeem zelf te bouwen... Ik heb al mijn hardware al uitgezocht maar ben over 1 ding nog niet uit. "Zal ik hem nu waterkoelen of niet" Ik woon namelijk op zolder en me huidige computer is gemiddeld 65 C en dan heb ik hem niet eens overgeclocked.

Nu is mijn vraag dus... Heeft het nu zin om hem te waterkoelen. Zoja zal ik dan een standaard kastje zoals bij mycom kopen of is dat zo'n troep dat ik beter zelf een doe het zelf kit kan kopen ?

Alvast bedankt,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 14:27 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:25:
Ik heb besloten om een nieuwe pc aan te schaffen. Het leek me leuk om me systeem zelf te bouwen... Ik heb al mijn hardware al uitgezocht maar ben over 1 ding nog niet uit. "Zal ik hem nu waterkoelen of niet" Ik woon namelijk op zolder en me huidige computer is gemiddeld 65 C en dan heb ik hem niet eens overgeclocked.

Nu is mijn vraag dus... Heeft het nu zin om hem te waterkoelen. Zoja zal ik dan een standaard kastje zoals bij mycom kopen of is dat zo'n troep dat ik beter zelf een doe het zelf kit kan kopen ?

Alvast bedankt,
easy wil je HARD overclokken JA waterkoeling

wil je gewoon standaart draaien... gewoon goede keoler erop zie--> reviews voor welke beste is.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi Xiron, en welkom op GoT. Even over je vraag van het waterkoelen, dat heeft natuurlijk altijd nut met overclocken, maar je zal zelf moeten beslissen of je het wel of niet gaat doen, dat kunnen users hier echt niet voor jou doen ;)

Maar aangezien je topicstart te karig/vaag is, en eruit blijkt dat je niet hebt gezocht cq. de DOC FAQ gelezen, gaat hij dicht. Er staan hier in DOC tientallen topics over zelfgemaakte en kant en klare sets, dus veel plezier met zoeken, lezen, en uitkiezen. Succes ermee :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.