Toon posts:

goed systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik mag voor ons gezin een nieuwe computer kopen. Mijn budget ligt rond de 1000-1100 euro. Ik denk dat ik voor een AMD ga. Op http://www.gistron.nl kwam ik dit syteem tegen, voor 1099,95 (dus net binnen het budget >:)):

Processoren AMD Athlon XP 2000+/1.66 GHz Thoro
Moederborden MSI KT4V-L ATX/KT400/DDR
Geheugen computer 512 MB DDR/333 PC2700 Kingston
Monitoren 15" TFT Samtron 51S TCO99
Videokaarten Terratec GF4-TI4200 64MB Tv-out Dvi
CD-Rewriters LiteOn LTR-52246S 52/24/52 Retail
DVD-Spelers LiteOn 16x/48x IDE Retail
Geluid Creative Inspire 5.1 5100 bulk
Harddisk IDE 80.00 / 7.200 Maxtor 6Y080L0 Plus 9
Software Windows XP OEM Home
Behuizing CG Midi-Tower (6012-L) ATX / 30
Toetsenborden Logitech Cordless Desktop Deluxe
Communicatie Sweex 56K PCI intern Intel Ambient
Floppy-drives 3,5" Floppy 1.44 MB ALPS
Cooling & Case Mod CPU Cooler Arctic Copper Silent TC

In het tijdschrift computer idee stond dat dit systeem zeer goed was.

Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met dit systeem? En werkt dit systeem zo, of moet je er nog dingen bij kopen?

Verder heb ik nog drie kleine vraagjes.

- Ik heb een HP Deskjet 697C (een oud model dus). Is het mogelijk deze op het systeem aan te sluiten?

- Ook heb ik een scanner, een D 660U van CanoScan. Ook hiervan wil ik weten of die aansluitbaar is op het systeem.

- Verder heb ik een adsl verbinding van xs4all, hiervan heb ik een alcatel modem. Kan ik zonder nieuwe soft-/hardware te kopen deze aansluiten op dit systeem?

Ik hoop dat iemand antwoord heeft op deze vragen. Als iemand nog ervaringen heeft met gistron.nl, dan zou ik dat ook graag horen.

Alvast heel erg bedankt :D

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 12:24

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Jaa eerst even rondzoeken ;) ik denk dat je in het topic van DinX beter je vraag kunt stellen ipv een nieuw topic te openen!

Verwijderd

Topicstarter
oke, laat ik de vraag dan anders stellen, weet iemand antwoord op mijn laatste drie vragen, of die dingen aansluitbaar zijn op dit systeem?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op Got. Als ik kijk naar je vorige posts, vind ik het niet vreemd als ook deze heel snel van een slotje voorzien zou worden. Kijk maar es in:
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

Volgende keer eerst zoeken voordat je post

Edit: even snel antwoord op je vragen:
1) ja
2) ja
3) ja

Maar dat had je volgens mij ook zelf kunnen bedenken als je een beetje logisch nagedacht had.

[ Voor 25% gewijzigd door The Eagle op 10-07-2003 14:16 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:12:
- Ik heb een HP Deskjet 697C (een oud model dus). Is het mogelijk deze op het systeem aan te sluiten?

- Ook heb ik een scanner, een D 660U van CanoScan. Ook hiervan wil ik weten of die aansluitbaar is op het systeem.

- Verder heb ik een adsl verbinding van xs4all, hiervan heb ik een alcatel modem. Kan ik zonder nieuwe soft-/hardware te kopen deze aansluiten op dit systeem?
- zit er een kabel bij? Dan lukt het wel!

- zit er een kabel bij? Dan ... afijn.

- een alcatel modem? beats me.... vast wel. dit kan je toch zelf wel bedenken?

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt patrickje, en verder:

sluit dit topic maar. Op fok enzo mag je wel dat soort dingen vragen. Sorry.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 14:17 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:11
Verder heb ik nog drie kleine vraagjes.
Zit er gewoon een paralle aansluiting op? Dan kan het dacht ik wel.
Geen flauw idee sorry.
Ja.

Verwijderd

Topicstarter
MADGOBLIN: die zit er op, bedankt! dan weet ik genoeg!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die PC zal ongetwijfeld een parallelle poort hebben, dus de printer aansluiten kan wel.
Die scanner is volgens mij USB, dus zal ook wel passen, aangezien iedere PC tegenwoordig wel 2 of 4 USB poorten minimaal heeft.
Die ADSL verbinding, heb je een USB-modem of een Ethernetmodem?
In het geval van een ethernetmodem heb je een netwerkkaart nodig, en die zit als ik mij niet vergis onboard op de KT4-L. In het geval van een USB modem, tja, hetzelfde verhaal als de scanner...

Voor de rest een aardig compleet systeem voor een scherpe prijs, zeker gezien het TFT scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een usb modem, dus dat zit goed

Verwijderd

Gistron vind ik een perfecte winkel! Verder leveren ze als het desbetreffende product op voorraad is zeer snel!

Maar is dit systeem niet een beetje duur? Ik kan me vergissen, maar ik denk dat het goedkoper kan!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:38

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.