Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Wat wil je nou eigenlijk?
Meer dan 200MHz FSB, of een hogere multiplier??
Het is me niet helemaal duidelijk in wat je nu zegt...
Ik denk trouwens ook dat dit eerder thuis hoort in Die-Hard OverClocking...
Meer dan 200MHz FSB, of een hogere multiplier??
Het is me niet helemaal duidelijk in wat je nu zegt...
Ik denk trouwens ook dat dit eerder thuis hoort in Die-Hard OverClocking...
Multiplier probleem met XP 2400
staat het al wel redelijk vermeld.. alleen ik vraag me af of je niet gewoon de multiplier op je mobo hoger kan zetten.. waarom zou een XP2500 gelocked zijn tussen 5 en 12.5

Na het een en ander verder uitgezocht te hebben lijkt het dus toch aan de cpu te liggen. Door het verbinden/doorsnijden van de meest rechtse L3 brug kan de multiplier boven de 12,5 gezet worden.
lees hier voor meer
staat het al wel redelijk vermeld.. alleen ik vraag me af of je niet gewoon de multiplier op je mobo hoger kan zetten.. waarom zou een XP2500 gelocked zijn tussen 5 en 12.5
lees en gij zult vindenMaar ik wil niet op 200MHz fsb blijven draaien ivm ander reepje Nanya geheugen, ik wil gewoon die multiplier op 15 kunnen zetten..
Na het een en ander verder uitgezocht te hebben lijkt het dus toch aan de cpu te liggen. Door het verbinden/doorsnijden van de meest rechtse L3 brug kan de multiplier boven de 12,5 gezet worden.
lees hier voor meer
[ Voor 27% gewijzigd door bille op 10-07-2003 14:48 ]
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
En dat laatste wat je zegt klopt, ik wist toen ik je startpost las al dat er bij 12,5 iets geunlockt moet worden. Niet precies uit m'n hoofd wat, aangezien ik PMG mod ben en niet DOC, waar dit topic thuishoord 
Over het multiplier >12,5 verhaaltje is iig genoeg te vinden volgens mij, +verkeerde forum = dicht.
Zoek volgende keer misschien toch iets beter zelf, en open iig je topic in het juiste subforum
Over het multiplier >12,5 verhaaltje is iig genoeg te vinden volgens mij, +verkeerde forum = dicht.
Zoek volgende keer misschien toch iets beter zelf, en open iig je topic in het juiste subforum
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()