weg editten "foutjes"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Ik heb net een "discussie" gehad met de WOS mods over het gebruik van M$. Ok, ik geef toe: het staat in de policy (die ik niet uit mijn hoofd ken), en ik geef mijn fout (na de 2e keer) toe. Niks aan de hand, noggeen OW, de wereld draait nog en de zon schijnt nog.

Dus ik denk: laat ik het "foute" stuk maar (2x) wegediten, en alleen het on-topic stuk staan. Dat staat wel zo netjes, en al dat geneuzel hoort eigenlijk ook niet in de inhoud toe.

Dus ik mijn off-policy reply geschoond, krijg ik een message: "zo vriendelijk willen zijn om een modbreak te laten staat en deze niet weg te editten? Het was namelijk de laatste waarschuwing m.b.t. het gebruik van M$ ".

Toch heb ik haal ik zelf dit soort dingen liever weg. Voor dat je het weet krijg een een hele offtopic discussie, en de modbreak blijft tot in de eeuwigheid op internet terug te vinden. Als een mod het zo interresant vind om de fouten bij te houden van iemand dan hoeft dat toch niet op een publiek zichtbare plaats?

Dus mijn vraag: waarom niet laten weggediten? (en is daar een policy voor?)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
je laat met die functie ook de andere users zien dat het gedrag van jou niet goed is, als je die dus wegedit denkt de andere user "ow dat mag", en zal als er op wordt gewezen (terecht) naar het topic wijzen waar jij hem hebt weggedit :)

bovendien schaam je je er blijkbaar voor, en kan je dus beter bij jezelf te raden gaan, wat er nou fout was, en daar op letten ;)

tot zo ver :P

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten op 10-07-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
Een modbreak dient ook voor het doel de discussie ontopic te houden en mensen te waarschuwen voor enige sancties, dus kan me best voorstellen dat het niet op prijs wordt gesteld als deze breaks worden weg ge-edit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, een modbreak weghalen is in elk geval niet de bedoeling. Ik heb inmiddels wel gemerkt dat het vaak niet handig is om als moderator IN een topic mensen ergens op te gaan wijzen (soms wel hoor) omdat je dan de discussie naar een beleidsdiscussie trekt (mensen gaan er toch wel tegenin ook al zeg je dat het niet mag).

maar zo'n break weg editten is niet de bedoeling

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
AMD_er schreef op 10 juli 2003 @ 14:00:
bovendien schaam je je er blijkbaar voor, en kan je dus beter bij jezelf te raden gaan, wat er nou fout was, en daar op letten ;)
Nou, ik schaam me er niet voor, maar ik besef wel heel goed dat een discussie hierover al snel vervalt in het wellis-nietis verhaal. En daarbij zal ik altijd het onderspit delven:
-Mod kunnen alles.
-Een discussie over iets zijdelings is off-topic, dus hoort niet in die vraag thuis.

Ik hoef niet altijd gelijk te hebben, en geef liever mijn gelijk toe. Maar nu staat er:
-<blauw fontje> foei, ajb niet doen. <end blauw fontje>

By the way: ik heb die reply toch geschreven? hij is toch van mij? Dan is hij toch mijn verantwoordelijkheid ( Toch, met hulp van de moderators)?

Het alternatief is een nieuwe reply posten waarin je je verhaal nuanceert. (probeerde ik in dit geval, maar tegen een policy vechten is .....)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
JvS schreef op 10 July 2003 @ 14:03:
maar zo'n break weg editten is niet de bedoeling
En als ik ook mijn "fout" wegedit? het in tenslotte mijn fout.

Ik heb liever dat je ok een waarom, erbij zet dan dat je zegt wat je liever hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door leuk_he op 10-07-2003 14:18 . Reden: faut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

leuk_he schreef op 10 juli 2003 @ 14:14:
Nou, ik schaam me er niet voor, maar ik besef wel heel goed dat een discussie hierover al snel vervalt in het wellis-nietis verhaal. En daarbij zal ik altijd het onderspit delven:
-Mod kunnen alles.
-Een discussie over iets zijdelings is off-topic, dus hoort niet in die vraag thuis.
Nope, dat is niet waar. LA is een discussie fora waar ook de nietes reply's in acht worden genomen. En als er goede redenen worden aangedragen dan kan het zo zijn dat er een policy wordt aangepast hierdoor. Wanneer dat niet het geval is en de crew blijft bij hun policy dan wil dat niet zeggen dat er geen inspraak is, alles wordt, mits serieus, overwogen :)
Ik hoef niet altijd gelijk te hebben, en geef liever mijn gelijk toe. Maar nu staat er:
- foei, ajb niet doen.
Inderdaad. En je schaamt je er niet voor, dus wat is dan het probleem. Nu is voor andere users in dat topic ook bekend dat het niet wordt gewaardeerd. Het blijkt dat sommige users niet eerst in de policy kijken voordat ze een fora bekijken en zo bereik je die users ook.
By the way: ik heb die reply toch geschreven? hij is toch van mij? Dan is hij toch mijn verantwoordelijkheid ( Toch, met hulp van de moderators)?
Euhmm, nee. Even heel zakelijk en een quote uit de FAQ:
Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.
Jij bent als user wel verantwoordelijk voor je postings maar de crew behoudt het recht om deze om welke reden dan ook aan te passen. Hier gaan we trouwens zorgvuldig mee om en daar wordt geen misbruik van gemaakt. Je kan er dus vanuit gaan dat elke edit die door de crew wordt gedaan niet voor niets is :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideaal zou volgens mij zijn :

- post wordt aangepast door mod (weghalen link oid), mod mailt waarschuwing en zet deze niet in topic
- post is daarna niet meer aan te passen door gebruiker.

Volgens mij was het vroeger ook zo dat de post niet meer aan te passen was indien deze was ge-edit door een mod.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:27:
Ideaal zou volgens mij zijn :

- post wordt aangepast door mod (weghalen link oid), mod mailt waarschuwing en zet deze niet in topic
- post is daarna niet meer aan te passen door gebruiker.

Volgens mij was het vroeger ook zo dat de post niet meer aan te passen was indien deze was ge-edit door een mod.
Er komt (volgens ACM) een optie voor modjes die ervoor zorgt dat een post 'gelocked' kan worden, zodat mensen na een edit van een mod hun post niet meer kunnen veranderen. Soms edit een mod wat, bijvoorbeeld in 'Hoe ziet jou desktop eruit' en dan is het eigenlijk nodig dat de user zelf nog edit voor bijvoorbeeld het origineel, dan is het onhandig als de reply niet ge-edit kan worden, dus dan komt deze optie mooi uit :)

Zie ook: [rml][ feat] 'locken' van reactie's[/rml] waarin dit idee door Rafe werd voorgesteld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Over die featurerequest, die is al vaker gedaan. Zie hier de meest uitgebreide:

[rml][ Bug]Editten van post nadat een mod deze heeft geedit (chem)[/rml]

Er wordt aan gewerkt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
XceeD schreef op 10 July 2003 @ 14:24:
onderspit
[...]
Nope, dat is niet waar. LA is een discussie fora waar ook de nietes reply's in acht worden genomen.
Maar in de betreffende topic in WOS (jouw gebied ) een discussie aangaan over hoe microsoft zich gedraagd t.b.v. activatie keys (en daarmee volgens mij het predicaat M$ verdient) is redelijk zinloos. Dat vind ik in ieder geval. Ik focus me liever op het probleem van de topic starter. Dat hoort in dat topic thuis.

Dus om die discussie over dat offtopoc maar metteen te sluiten (zie ook opmerking JVS) edit dan liever dat "foutje" maar meteen weg in dat topic. dat voorkomt een offtopic discussie.

[ Voor 8% gewijzigd door leuk_he op 10-07-2003 14:52 . Reden: a ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 14:14:

Inderdaad blijft het 'jouw' post, maar een moderator heeft wel het recht om hierin wijzigingen aan te brengen.
Dit valt te vergelijken met een ingezonden brief in een tijdschrift, ook hierin mogen redactoriele veranderingen in teksten worden aangebracht; mits dit geen verandering van de 'boodschap' is.

GoT/Tnet heeft geen eigendomsrecht op de inhoud van je posting, maar zij hebben wel rechten als leverancier van het medium waarop die teksten gepresenterd worden.

de blauwe tekst is juist om de moderator-edit, de modbreak visueel duidelijk te maken, en juist ook anderen te tonen dat er actief gemod word en nadruk te leggen op enkele regels op dit forum.
De 'visuele' presentatie van de edit hoef je niet op te vatten als een persoonlijke terechtwijzing (de edit zelf natuurlijk wel, maar dat is iets tussen jou en de mod).

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 10-07-2003 14:54 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
RM-rf schreef op 10 juli 2003 @ 14:52:
[...]
De 'visuele' presentatie van de edit hoef je niet op te vatten als een persoonlijke terechtwijzing (de edit zelf natuurlijk wel, maar dat is iets tussen jou en de mod).
Tja, dat had ik dus wel persoonlijk opgevat. Zeker als er gevraagd wordt of ik dat ajb niet meer wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

De reden van het wegeditten om een discussie te beeindigen snap ik niet zo omdat er geen discussie is. Mocht die wel onstaan dan zal die worden beeindigd daar een discussie in LA hoort. Sterker nog, een discussie over het gebruik van M$ is ook al eens hier in LA geweest. Dat jij je op het probleem van een topic focust is prima, dat doen wij ook. Maar daarnaast focussen wij ons ook op de naleving van de geldende policy's.

En een aparte discussie (topic) m.b.t. de activatiekeys is al eens geweest in WOS. En als werkwijze van Microsoft een reden voor jou is om te gaan trollen tegen het bedrijf dan snap jij de achterliggende gedachte niet van de activatie policy. Verdiep je daar eens in:
http://www.microsoft.com/.../licenties/mpa/vragen.asp
Het is makkelijk om een methode af te kraken en daarom te gaan trollen tegen een bedrijf. Maar ik daag je uit een beter systeem te bedenken, sterker nog, ik denk dat wanneer je dat kan je behoorlijk binnen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 14:56:
[...]
Tja, dat had ik dus wel persoonlijk opgevat. Zeker als er gevraagd wordt of ik dat ajb niet meer wil doen.
dat is best begrijpelijk, als je dat gevoel hebt kunnen we je enkel proberen te verzekeren dat moderators met teveel zaken rekening te houden hebben (zoals sturen van discussies, signaliseren van potentiele problemen) om ruimte te laten voor persoonlijke hetze's tegenover de 'persoon' van een Gebruiker.

Een mod zal het publieke belang een hogere prioriteit geven; zou hij gezichtsloos editten is het risico erg groot dat hij bezig kan blijven.
Bovendien is zijn taak juist gericht op het functioneren van een medium als een publiek forum; niet het persoonlijk welbevinden van individuele gebruikers (alhoewel dat indirect ook een rol in zijn taak speelt).

Ik vind overigens een opmerking in diezelfde thread waarin je suggereert dat mods aandelen windows (sic.) zouden hebben een stuk storender; dat soort 'grapjes' worden misschien niet ge-edit, maar daarmee verlies je (bij mij persoonlijk) wel erg veel krediet en vraag ik me af waarom wij jouw wensen nog serieus moeten nemen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
XceeD schreef op 10 July 2003 @ 15:00:
En een aparte discussie (topic) m.b.t. de activatiekeys is al eens geweest in WOS. En als werkwijze van Microsoft een reden voor jou is om te gaan trollen tegen het bedrijf dan snap jij de achterliggende gedachte niet van de activatie policy. Verdiep je daar eens in:
http://www.microsoft.com/.../licenties/mpa/vragen.asp
Het is makkelijk om een methode af te kraken en daarom te gaan trollen tegen een bedrijf. Maar ik daag je uit een beter systeem te bedenken, sterker nog, ik denk dat wanneer je dat kan je behoorlijk binnen bent :P
Maar het werkt niet.
-kijk maar naar de problemen van die ene gebruiker.
-Hardware dongles bestaan ook al lang. (kan ik niet meer mee binnen lopen)
-Corperate keys zijn wel heel erg veel gelekt, en lekken zelfs al voordat het officieel uit is (kijk maar naar 2003)

En probeer je over 6 jaar nog maar eens je legaal verkregen XP opnieuw te activeren.

Affijn, daar starten we nog wel eens een topic over.

edit: waarom had je die link niet in dat topic geplaatst: hij heeft goede contact info

Waar kan ik terecht voor meer informatie?

* Voor algemene vragen kunt u terecht bij het Microsoft Contact Center (MCC): 020 500 1500
* Mensen in Nederland die problemen hebben met het activeren van hun product kunnen bellen met het Microsoft Product Activation Contact Center:
o GRATIS via 00800 ACTIVATE (00800 22848283)
o + 44 870 2411963
* Voor klanten met een spraak- of hoorstoornis is er ook een e-mailadres of faxnummer beschikbaar:
o Fax: +44 990 275 675
o en E-mail: activate@msdirectservices.com

[ Voor 24% gewijzigd door leuk_he op 10-07-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
RM-rf schreef op 10 July 2003 @ 15:13:
[...]
Ik vind overigens een opmerking in diezelfde thread waarin je suggereert dat mods aandelen windows (sic.) zouden hebben een stuk storender; dat soort 'grapjes' worden misschien niet ge-edit, maar daarmee verlies je (bij mij persoonlijk) wel erg veel krediet en vraag ik me af waarom wij jouw wensen nog serieus moeten nemen.
Ik irriteer me soms aan het soms wel heel strenge mod beleid en dan zeg ik wel eens dingen die wel heel cru kunnen overkomen. Zo ben ik het dagelijk leven ook.

Vraag b.v. maar eens in een topic hoe je je eigen gekochte CD moet backupen.
BLAM topic gesloten. (met een nette verwijzing naar illigaal mag niet).

Precies zo met die MS topic. Ik kan zo een google term geven waarmee die persoon zijn activatie probleem kan oplossen. Maar ik weet ook dat dat weggedit wordt voordat zijn/(haar) probleem is opgelost. Terwijl half tweakers op niet betaalde OS draait (prive dan). De best buy system worden zelfs zonder OS berekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 14:14:
[...]

-Mod kunnen alles.

- foei, ajb niet doen.

Het alternatief is een nieuwe reply posten waarin je je verhaal nuanceert. (probeerde ik in dit geval, maar tegen een policy vechten is .....)
Tuurlijk verlies je altijd.

Maar voor deze ene keer: als jij in vervolg microsoft/MS gebruikt dan zien wij door de vingers dat je een modbreak heb weggehaald? ok >:)
leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 15:34:
[...]

Ik irriteer me soms aan het soms wel heel strenge mod beleid en dan zeg ik wel eens dingen die wel heel cru kunnen overkomen. Zo ben ik het dagelijk leven ook.

Vraag b.v. maar eens in een topic hoe je je eigen gekochte CD moet backupen.
BLAM topic gesloten. (met een nette verwijzing naar illigaal mag niet).
Nee zeker niet: dat gaat dicht omdat iedere tweaker moet weten hoe dat moet EN omdat 99% van de users die cd dus toch niet legaal heeft als hij zegt dat ie die wel legaal heeft :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 15:34:
De best buy system worden zelfs zonder OS berekent.
Dat is een onderbouwing van niets natuurlijk :

- je hebt al een OS
- je wilt Linux gaan draaien
- je kiest liever zelf een OS erbij / installeert het liever zelf

etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Of verkiest om zelf het risico te nemen van een illegaal OS draaien ;)

Tweakers zijn grote jongens.. (met stapels al dan niet illegale OS'en op de plank en een Knoppix cd in cdromspeler nr 3 voor als BREIN langskomt :P ).

Met het wegeditten van de modbreak gaat de leerzame les voor overige gebruikers verloren. Misschien dat je M$ nog had kunnen wijzigen, maar daarbij de modbreak, het leerzame stuk, ook weghalen is vragen om problemen :) Over het wel en wee van iets onbenulligs als M$ waar blijkbaar iets mis mee is, daar beginnen we maar niet weer over ... :X

[ Voor 45% gewijzigd door Wekkel op 10-07-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 15:47:
[...]
Maar voor deze ene keer: als jij in vervolg microsoft/MS gebruikt dan zien wij door de vingers dat je een modbreak heb weggehaald? ok >:)
[...]

Als ik het nodig vindt mijn reply te editen zal ik weer een modbreak weghalen. Al is het alleen maar omdat ik die leuke kleurtjes niet kan (en geen behoefte aan heb) te maken. En ik heb geen zin een "Lief Modje" mailtje te bouwen om die kleurtjes er weer in te hangen. B) .

Maar ik weet nu meer van het waarom ervan en zal dus terughoudend zijn.

PS, ik heb dit specifieke geval al per mail met Xceed klaar, het gaat mij nu meer in het algemeen over het editen van reply´s. Dus als jij/jullie (Its snows heeft een meervoudige persoonlijhied blijkbaar >:) ) me vergeven, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 16:11:
Als ik het nodig vindt mijn reply te editen zal ik weer een modbreak weghalen. Al is het alleen maar omdat ik die leuke kleurtjes niet kan (en geen behoefte aan heb) te maken. En ik heb geen zin een "Lief Modje" mailtje te bouwen om die kleurtjes er weer in te hangen. B).
We geven net aan dat dat niet gewenst is maar toch ga je het weer doen? Dan zie ik het nut niet van deze discussie en dwing je ons om het op een andere manier duidelijk te maken. Toch jammer...
Nee, gewoon de modbreak laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 16:11:
[...]
Als ik het nodig vindt mijn reply te editen zal ik weer een modbreak weghalen. Al is het alleen maar omdat ik die leuke kleurtjes niet kan (en geen behoefte aan heb) te maken. En ik heb geen zin een "Lief Modje" mailtje te bouwen om die kleurtjes er weer in te hangen. B) .

PS, ik heb dit specifieke geval al per mail met Xceed klaar, het gaat mij nu meer in het algemeen over het editen van reply´s. Dus als jij/jullie (Its snows heeft een meervoudige persoonlijhied blijkbaar >:) ) me vergeven, bedankt.
Ahum. Ik ben wel aardig maar niet gek maar de eerstvolgende keer dat jij een modbreak weghaalt hebben wij ruzie (en lees de eerste regel van mijn vorige reply nog eens goed...)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 15:48:
[...]
Dat is een onderbouwing van niets natuurlijk :

- je hebt al een OS
- je wilt Linux gaan draaien
- je kiest liever zelf een OS erbij / installeert het liever zelf

etc. :)
1: Dan moet je oude systeem trashen. Je mag je OS maar op 1 systeem draaien. waarom zou je dan een compleet systeem kopen? Je zo op zijn minst je toetsenbord kunnen overzetten. (Idee voor de volgnnde best buy: een upgrade guide!)
2: Daar is de hardware selectie niet op gemaakt. De laatste grafische kaarten e.d. hebben een beroerde ondersteuning in linux.
3: Maar dan zou die wel moeten worden opgenomen in de prijs. En advies kan hier ook handig in zijn. dan geld bij optie 3 ook voor alle onderdelen, je kunt in de best buy elk onderdeel vervangen door iets dat je werkelijk wilt.
etc. Enzovoort.

Dus jouw redenering is ook niet correct. laten we eerlijk zijn: erover praten kan hier niet, maar iedereen doet het.

Ja, het lijkt me toch verstandig je knoppix CD op standy the hebben als stichting brein voor de deur staat. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 16:23:
[...]
Ahum. Ik ben wel aardig maar niet gek maar de eerstvolgende keer dat jij een modbreak weghaalt hebben wij ruzie (en lees de eerste regel van mijn vorige reply nog eens goed...)
:)
Tuurlijk verlies ik. Maar ik zal dan strijdend (ja ja,heel veel tekst in LA) ten onder gaan.

by the way: ik dacht niet dat jij al een modbreak in mijn reply had geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh laat ik het zo maar zeggen, als je een opmerking over de frontpage hebt, moet je in TFF zijn. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 16:31:
Joh laat ik het zo maar zeggen, als je een opmerking over de frontpage hebt, moet je in TFF zijn. :z
Hmm, wellicht mep ik daar nog wel iets neer over de Best buy Guide. Maar mijn punt is: de helft van de tweakers zullen voor thuis niet voor hun OS betaald hebben. (oops we raken of topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 16:30:
[...]

Tuurlijk verlies ik. Maar ik zal dan strijdend (ja ja,heel veel tekst in LA) ten onder gaan.

by the way: ik dacht niet dat jij al een modbreak in mijn reply had geplaatst.
Dan volg je me nog steeds niet want in LA kun je niet meer terecht als je verliest :)

Verder heb ik het niet gehad over het verwijderen van een door mij geplaatste modbreak maar enige modbreak door wie dan ook geplaatst :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
leuk_he schreef op 10 July 2003 @ 16:39:
[...]

Hmm, wellicht mep ik daar nog wel iets neer over de Best buy Guide. Maar mijn punt is: de helft van de tweakers zullen voor thuis niet voor hun OS betaald hebben. (oops we raken of topic)
Nou EN :?

Waar gaat het topic nou over, over die best buy guide, of dat je het irri vind dat je een modbreak hebt, en die dus maar wegedit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik dacht dat je een post niet meer kon bewerken nadat er een modbreak was geweest :?

edit:
gelezen in dat topic van Chem... was waarschijnlijk dan nog met die andere forumsoftware...

had ik iig begrepen van sommige users...
en op andere fora is dat ook et geval...

[ Voor 25% gewijzigd door Fludizz op 10-07-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat was hier ook het geval, maar toen werkten wij nog met topix. Nu draait het forum op react en dit is 1 van de zaken die nog niet werkt. Er wordt door een team constant aan gewerkt met upgrades als resultaat. Nu werken ze er aan om dit bugje te verhelpen zodat het bij de volgende update verholpen is :)

Pagina: 1