"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
0 replies...
Come on, het is dan geen dodelijke crash, maar heeft niemand dit probleem? Of, belangrijker, de oplossing, natuurlijk.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[quote]Ramzzz schreef op 10 July 2003 @ 13:29: Mijn van mijn SB 5.1 live platinum quote]
Wat precies van je SB?
Wat precies van je SB?
Sorry tiepvaut!
Mijn Remote Centre (afstandsbedienings-software) van de SB crasht! Logfiles geven geen duidelijke reden!
Mijn Remote Centre (afstandsbedienings-software) van de SB crasht! Logfiles geven geen duidelijke reden!
Bij mij werkte dat ding alleen met de v1.22 patch maar als je die ook al geprobeerd hebt..... Maar zelfs als ie niet crashed moet je nog een tijd klooien met de gevoeligheids instellingen van de afstandbediening wil ie reageren.
Voordat ik het ding kocht (2002) niets ten nadele van de kaart/apparatuur kunnen vinden. Ook over deze crash had ik nog niets gehoord. Hij doet dat standaard. Volgens mij moet het een soort registry-probleem (access-denied of zo
) zijn maar kon het ook niet vinden op de Creative-site...
Bummer!:'(
Bummer!:'(
nou ja je mist niet zoveel hoor. Het heeft gewoon zo z'n gebreken. Zo kapt het bijv. ook nummers met lange namen gewoon af (hij kan maar 20 tekes laten zien of zo) Voor die tijd was het inderdaad harstikke leuk maar kan nu niet meer mee komen.
Is er niet een programma op het web te vinden dat je 'm voor winamp kunt gebruiken of een ander media center programma? (gewoon maar een ideetje) Zou je denk wel meer plezier aan hebben.
Is er niet een programma op het web te vinden dat je 'm voor winamp kunt gebruiken of een ander media center programma? (gewoon maar een ideetje) Zou je denk wel meer plezier aan hebben.
Pagina: 1