[Poll]Opera: steeds opnieuw kunnen stemmen.

Pagina: 1
Acties:

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-03 16:18

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Topicstarter
Bij iedere poll op de frontpage kan ik bij iedere nieuwe sessie van Opera opnieuw stemmen, het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is.
Het gaat ook een beetje vervelen na een tijdje. :O
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Oja ik draai WInME :r en het is Opera 7.11 en ik ontvang cookes.

[ Voor 13% gewijzigd door Grubeater op 10-07-2003 13:16 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tsja, dan doet Opera toch echt wat verkeerd :P. Moet je ook iedere keer weer opnieuw inloggen? Systeemtijd/-datum staat ook goed enzo?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Overigens telt hij je nieuwe stem niet op. Wouter Tinus heeft al eens eerder hier in TFF verteld dat tijdens het stemmen je ip en eventueel username opgenomen wordt.
Eigenlijk is het dus geen Tweakers.net bug maar een Opera bug. Misschien kun je hun ermee lastig vallen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Alex op 10-07-2003 18:58 . Reden: lievvere text :*** ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Accepteer je wel cookies, want volgens mij verdwijnt je cookie elke keer als je Opera aflsuit en daarmee verdwijnt ook het gegeven dat je de poll hebt ingevuld. Daarom heb je bij elke nieuwe sessie de poll niet ingevuld :).

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-03 16:18

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Topicstarter
Ik ga gewoon maar steeds direct inloggen op de frontpage, ben ik er vanaf. :P

Nee dus, ligt dus puur aan Opera. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Grubeater op 10-07-2003 23:17 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |