Ik heb een mailscript, omdat deze mailtjes verstuurd naar meerdere mensen moet ik steeds de pagina refreshen. Daarvoor gebruik ik header("Refresh: 3; URL=mijnpagina.php?mailno=$mailno");
Op mijn server thuis werkt het perfect, maar nu heb ik de test versie geupload op m'n online server, en nu werkt ie niet! Zodra het script die refresh header verstuurd, en dus de pagina refreshed zegt ie : "The page cannot be displayed". Ik heb het ook al geprobeerd met de meta tag, of met een javascript functie die na n seconden wordt uitgevoerd, maar het werkt niet
Het javascrippie dat ik gebruikte is:
Hier zijn de specs van mijn server en de online server.
mijn server:
Apache/1.3.27 (Win32 -> Windows XP Pro)
PHP/4.3.1
online server:
Apache/1.3.27 (Unix) (Red-Hat/Linux)
PHP/4.3.1
Kan iemand me verder helpen????
Op mijn server thuis werkt het perfect, maar nu heb ik de test versie geupload op m'n online server, en nu werkt ie niet! Zodra het script die refresh header verstuurd, en dus de pagina refreshed zegt ie : "The page cannot be displayed". Ik heb het ook al geprobeerd met de meta tag, of met een javascript functie die na n seconden wordt uitgevoerd, maar het werkt niet
Het javascrippie dat ik gebruikte is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script language=\"javascript\"> function getNewMail(){ document.location = \"mijnpagina.php?mailno=$mailno\"; } setTimeout(\"getNewMail()\", 3000); </script> |
Hier zijn de specs van mijn server en de online server.
mijn server:
Apache/1.3.27 (Win32 -> Windows XP Pro)
PHP/4.3.1
online server:
Apache/1.3.27 (Unix) (Red-Hat/Linux)
PHP/4.3.1
Kan iemand me verder helpen????
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 12:49 ]