MMS met o2 pre-paid zonder gprs?

Pagina: 1
Acties:

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
ik heb net een nokia 6100 gekocht en ik wil ff mms uit proberen versturen/ontvangen , alleen als k wil versturen krijg ik melding gprs dienst niet beschikbaar, oke is logisch want prepaid werkt niet met gprs, maar mmsen met prepaid moet volgens o2 wel kunnen, ik heb die mensen gebeld maar werd wegdrukt en heb mail gestuurt maar nog geen antwoord, heeft iemand de zelfde probleem? of iemand die weet hoe het zit...op i-net mms versturen kost alleen maar geld en dan weet ik niet of ik dan het berichtje op me telefoon zlef krijg of dat ik een link gekrijg gesmst....ik weet dat er veel topics overlopen maar kan nix concreets vinden, iemand?

-

• AseranO
Niemand? iedereen is zeker op het strand :P

Kicken binnen 24 uur zien we hier liever niet.

[ Voor 52% gewijzigd door intoxicated op 10-07-2003 14:23 ]

-

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Of jij bent ongeduldig, na anderhalf uur ;) maar ik ben ook nieuw in de wereld van mss, dus moet je helaas het antwoord schuldig blijven.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• AseranO
heb me telefoon net dus wil snel uitproberen:P enne zit op me werk beetje te nixe ;)

-

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11 15:09

Metten

ik hou het graag simpel

Gewoon O2 nog eens bellen, die moet je daar gewoon antwoord op geven hoor (en meestal doen ze dat ook wel, is mijn ervaring)

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:25
GPRS is noodzakelijk voor MMS

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• AseranO
Ik heb gister hele avond aan de telefoon gehangen met o2 en waren er achter gekomen dat mijn sim kaart te oud is voor gprs hij stamt uit 1999 en moet minimaal uit july 2001 komen, dus moet k ff nieuwe sim halen en dan kan ik me nummer over laten zetten en dan is mijn probleem verholpen als het goed is, gelijk ff die cam kopen voor me nokia 6100 :P

-

Pagina: 1