O2 stopt met online e-mail dienst

Pagina: 1
Acties:

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 13:03

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Waarom stopt O2 de online email service?

O2 Nederland is door het moederbedrijf mmO2 verkocht. Daarmee vervalt per 1 augustus 2003 het recht van O2 Nederland jou een aantal diensten te bieden.

Welke andere alternatieven zijn er voor een gratis e-mailaccount?

O2.nl raad je aan een e-mailaccount te openen bij Zonnet. Zonnet biedt dezelfde diensten aan die we je tot nu toe als O2 hebben kunnen bieden (stabiele service, e-mail via wap, e-mailalerts en nog veel meer). Klik hier om direct bij Zonnet een nieuwe e-mailaccount te openen. Zonnet kun je ook prima gebruiken om te mailen via xda van O2.
Maar je kunt ook terecht bij bijvoorbeeld Lycos, Ilse of TMF.

Wat gebeurt er met mijn mailtjes en gegevens na 1 augustus 2003?

Mensen die mailen naar jouw o2.nl-account zullen het bericht terugkrijgen. De mail komt niet meer aan op je o2.nl-account. Geheel volgens de Privacy-wetgeving, zal O2.nl je gegevens per 1 augustus 2003 vernietigen.

Wat gebeurt er met e-mail via de XDA?

Om te e-mailen met je XDA moet je een nieuwe e-mailprovider kiezen.

Zonnet kun je ook prima gebruiken om te mailen via WAP en de XDA.
De nieuwe instellingen voor de XDA worden dan:
Pop3: check de instellingen van je nieuwe e-mailprovider (voor Zonnet is dit: pop3.zonnet.nl)
SMTP: deze blijft ongewijzigd: smtp.o2.nl

En zo staat er nog meer op de O2 website.
Hier de directe url KLIK HIER !!

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Pompen ze eerst miljoenen in de nieuwe naam O2, kost het vervolgens weer bakken met geld om er weer telfort van te maken....
:S

Edit: Dit is trouwens gruwelijk offtopic :)

[ Voor 16% gewijzigd door Riesjard op 10-07-2003 12:59 ]

Verwijderd

Ik heb die mail ook tijdje terug in mijn mailbox gehad.
Wel jammer (moet ik weer een nieuwe junk-mail box aanmaken :?)

Maar ja we konden het zien aankomen. Of het zou veranderen in @telfort.nl of het zou opgeheven worden. En ja...dan blijf je altijd bij hetzelfde zitten: Je e-mailadres veranderd...Jammer maar helaas.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Riesjard schreef op 10 July 2003 @ 12:58:
Pompen ze eerst miljoenen in de nieuwe naam O2, kost het vervolgens weer bakken met geld om er weer telfort van te maken....
:S

Edit: Dit is trouwens gruwelijk offtopic :)
offtopic:
Alleen in Nederland wordt het veranderd. O2 bestaat wel in meer landen: http://www.o2.com. Veel reclamemateriaal was dus al.

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 10-07-2003 13:44 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende