Maar dan zonder window.open. dat lukt wel. MAar ik wil eigenlijk dat als de pagina komt deze resizen met resizeto. dat gaat en dan ook de statusbalk e.d. weghalen, weet iemand of dit kan? ik het iig nergens vinden.
Verwijderd
Zou je je vraag misschien iets duidelijker kunnen formuleren... Ik kom er niet echt wijs uit wat je nu precies wil..
iig heet het window object ook de statusbar methode, waarmee je alle toolbars ed kunt uitschakelen......
iig heet het window object ook de statusbar methode, waarmee je alle toolbars ed kunt uitschakelen......
Je kan dat soort properties van een bestaand window niet wijzigen. Er zit (volgens mij) niks anders op dan een nieuwe window te openen en de oude te sluiten.
tip van Flip: maak voortaan een iets duidelijkere openingspost
tip van Flip: maak voortaan een iets duidelijkere openingspost
[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 10-07-2003 12:16 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
je kan alleen van een nieuw window de features bepalen, dus je zal toch window.open moeten gebruiken.
Verder zou ik als ik jou was eens zelf wat meer gaan proberen in plaats van voor elk probleem een topic te openen. Mensen die alleen maar vragen stellen hebben we eigenlijk ook niet zo veel aan...
Verder zou ik als ik jou was eens zelf wat meer gaan proberen in plaats van voor elk probleem een topic te openen. Mensen die alleen maar vragen stellen hebben we eigenlijk ook niet zo veel aan...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()